Kua&Kjæresten Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Vi er så forelska! Hun er er så nydelig! Vi er nok ikke særlig originale, men fyttegrisen for en fantastisk opplevelse dette er... Fødselen gikk som en drøm, alle er friske og fine og har (nesten) ikke vondt noe sted (!) og vi stakk fra barselavdelingen så fort vi kunne. Jeg er klar for ny tur til Køben om ca seks uker, he, he. Nei, vi nyter i fulle drag hvert eneste minutt, men når det er sagt, så tror jeg at jeg ikke kan la være å gjøre dette igjen. Wow. Lykke, lykke til alle sammen!
Kaede Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Gratulerer! Høres fantastisk ut! Ei veke til vi skal til København for fyste gang, gler meg, er spendt og nervøs samtidig! Håpe vi er like heldige.. Kos dokke masse med den lille!
HH72 Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Gratulerer så mye! Håper jeg er i samme situasjon om ca 10 mndr.. Kos dere!
angelica-s Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 GRATULERER SÅ MYE:) Det høres utrolig godt og tilfredsstillende ut...endelig i mål liksom:) Kose dere masse med nurket:)
Regnbuemor til 2 Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Gratulerer så mye! Kos dere masse:) Og lykke til med neste forsøk, hi, hi.
StorkeMammaen Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Gratulerer så mye.. Høres ut som en drøm. Lykke lykke til videre for dere alle tre. Klemmer fra
Oh'rly Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Gratulerer så masse med vel overstått fødsel, og kos dere med den lille =)
Rakel64 Skrevet 26. februar 2008 #10 Skrevet 26. februar 2008 Guri kor kjekt, velkommen til verden lille venn, og gratulerer så mye til de stolte foreldre!
Mams-te-to Skrevet 26. februar 2008 #13 Skrevet 26. februar 2008 Gratulerer så masse. Dere har en fantastisk tid i vente:)
Kua&Kjæresten Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 3. mars 2008 Takk for alle meldingene! Å, dette er så fint... Nå har mammas forkjølelse gitt seg også, og vi ser fram til å komme oss ut i den fine Oslo-våren. Det begynner å gå opp for oss at vi ikke trenger levere henne tilbake... Akk ja. Livet er godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå