Bring_it_on!!:)) Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Noen som vet kanskje?? Og er det i alle "klasser"?? =)
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Det tror jeg ikke - er ikke noe jeg hører mye om i hvert fall, men; http://www.oregano.no/restauranter/oslo/r-torshov/
flypapir Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Tror ikke det er så mange der, kommer bare på en Dolly Dimples jeg hvertfall.. Men noe bør de jo ha å tilby!
Lille L Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Det er en resturant som heter Trikkestallen på thorsov.. Har spist der en gang på sommern og det er helt greit der.. Els kommer jeg bare på dolly:)
ateena_k Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 er en fancy som jeg ikke husker og så er det rosen(+noe) som er en kro med retter som "kokt torsk" og "flesk og duppe" ect... + dolly da:) mne er en stund siden jeg bodde dær så husker ingen flere..
ApriIbaby Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Victor ligger rett over - på Sandaker. Nyyydelig mat, litt "fint" sted. Også har du den greske som ligger rett ved Soria Moria kino.
MissAntrop Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Matfinken ligger på hjørnet Torshovgt - Vogtsgt. Samme eiere som driver Ekebergrestauranten. Har hørt mye bra om de! Også er det Vertshuset Oscar Braaten - nydelig mat!!!! Også er det vel en restaurant på Soria Moria også.
Gjest -<<- Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 Ja, jeg vil påstå det er mange restauranter der. Men de fleste er ganske små og har ikke bordsetning til 80, liksom. Mye hyggelig og bra, men kanskje ikke noen som er helt top notch - du finner ingen på Bagatelle-nivå på Torshov. Men for sushi, tapas, saftig lunsj, kjede-pizza etc. er Torshov helt greit.
Mammasin Skrevet 26. februar 2008 #10 Skrevet 26. februar 2008 Ikke mange vil jeg si men det er flere der. Matfinken og wictor(på nordpolen litt nord for torshov) er mange stjernesrestauranter. Det er soria moria, brød og vin(tapas), sushi, trikkestallen, en asiatisk på sandakersenteret, ey nydelig økologisk bakeri nede ved sultan, går du over akerselva er sagene lunsjbar og nazar gode matsteder. Og den lille på bjølsen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå