Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Får det ikke til skikkelig.... Var ute med mt min i dag men får vondt i ryggen å skuldrene, sånn jeg har forstått det så skal det ikke værke noen steder når man bærer. Er det riktig? Kan ikke noen komme å hjelpe meg?? Har sååå lyst å bære men er jo ikke noe gøy når det gjør vondt. Bor i Bergen;) Vet det er en del bæredamer her....
Minnie Mom Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Hvis du får vondt tror jeg du bærer for langt fra kroppen eller for lavt. Men er ikke sikker.. Har du spurt om hjelp på tettinntil.no? Der er det mange flinke damer! )
Yo&La+spire Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Eg er her vet du;) Ta med sjalet og meitaien i morgen da, på dib treffet, så ser vi hva vi får til. Skal ikke gjøre vondt nei....men det krever litt øvelse å få det til og finne den riktige knytingen for deg. Eg får veldig fort vondt i skuldrene, og det er derfor mange knytinger som ikke passer for meg. Eg MÅ ha minst mulig vekt på skuldrene og snuppa høyt oppe, eller så verker det. Men det er mulig å få det til da, ikke gråt!
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Jeg bor ikke i Bergen da, men kan jo komme med noen tips Når du bruker sjal er det viktig å bre stoffet godt utover skuldrene og ryggen slik at det ikke er noe "krøll" på stoffet. Når du har satt bebben oppi kan du brette det som henger nedover armene opp på skulderen igjen om du vil. Hvor henger h*n? Kan være tungt om h*n henger for langt ned. Også stramme godt så bebben sitter fast. Når det gjelder mei tai har jeg foreløpig bare bært på ryggen, og kan ikke bære lenge før jeg får vondt i skuldrene. Håper noen kan hjelpe deg med å vise og sånn, lykke til!
Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2008 Er ikke helt sikkert jeg kommer meg på treff i morgen.. Men kommer jeg så skal jeg ta med sjal og mei tai;) Hvis ikke får jeg lage bæretreff hjemme hos meg;)
Bergene Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Hei! Det var vel ikke deg jeg møtte i marken i dag? =) Om ikke skal på dib treffet sånn at du kan få hjelp av Yo&Lo...husker ikke mer enn det heh så kan jeg hjelpe deg en annen dag =). Vi har også bæretreff hver fredag på augustins kl 11.30, så du kan også godt komme da og få hjelp. Du kan også lage et treff hjemme hos deg en fredag også altså, pleier å ha det sånn at om noen vil at treffet skal være hjemme hos de så er det bare å innvitere hihi =). Denne fredagen skal ikke jeg på treff for jeg skal på alternativmessen og hjelpe lotusbarn som skal ha en bod der. Så du kan også komme dit å få hjelp =), messen er i grieghallen hele helgen, vet ikke hva det koster å komme inn.
Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har tenkt meg på alternativ messen. Så da treffes vi sikkert der. Jo det var meg du traff i marken;)
brummemamma- Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Interessant det med bæretreff hver fredag ) kanskje jeg nskal ta en tur dit å kike litt, om bæring er noe for oss-har lyst til å prøve for gutten liker ikke å ligge lenge alene )
Yo&La+spire Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 Alle er velkommen på bæretreff:) Det er vanligvis på augustins kl 12 (eller var det halv 12? Du får korrigere meg du FryLykkelig;) og det er kjempekoselig. Siden det er alternativmesse nå på fredag så skal vel kansje mange dit (det skal iallfall vi), men de andre fredagene pleier det å komme ganske mange faktisk:)
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 Dere som er i Bergen og har greie på dette...hvor får man kjøpt elastiske bæresjal i Bergen? jeg venter i oktober så er en stund til enda...men er greit å øve seg litt på forhånd. Brukte babybjørn på førstemann og syntes det funket ganske dårlig...sjal ser mye bedre ut! Jeg har også tenkt meg på alternativmessa, noen som skal ha stand der med sjal???
Yo&La+spire Skrevet 25. februar 2008 #11 Skrevet 25. februar 2008 Lotusbarn skal ha stand! Tror faktisk ikke det er noen som selger sjal i butikk i Bergen, eg vet iallafall ikke om noen...du må nok bestille fra nett da...men du får sikkert kjøpt på messa da, regner eg med...
Bergene Skrevet 26. februar 2008 #12 Skrevet 26. februar 2008 Elisabeth med jente og gutt: Beklager jeg ikke kunne snakke noe særlig med deg, jeg hadde så dårlig tid =(.
Bergene Skrevet 26. februar 2008 #13 Skrevet 26. februar 2008 Men vi får snakkes mer på messen da =).
Bergene Skrevet 26. februar 2008 #14 Skrevet 26. februar 2008 alenemoder1snart2: På simobutikken eller barnevognservice (vet ikke hva de kaller seg) selger de bb slen elastisk sjal, vevd sjal og ringslynge. På reflex på nordås selger de bære barn ringslynge (der har de ikke sjal). Lykke til med bæring!
Bergene Skrevet 26. februar 2008 #15 Skrevet 26. februar 2008 Glemte å si at du får nok også kjøpt på messen ja, som Yo&La...sier ;-).
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 26. februar 2008 #16 Skrevet 26. februar 2008 FLOTT!! Da skal jeg ta meg en tur både på messe (gode tilbud???) og se litt på utvalget i butikkene. Får øve litt med 5-åringen...hehe han veier bare 14 kg...hmmm... nei kanskje lettere å bruke babydokken til å øve med ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå