Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Noen ganger dunker han seg litt forsiktig og gjør dette igjen og igjen til interessen går bort. Andre ganger dunker han hodet med ett uhell, begynner da å gråte, jeg trøster og når han er ferdig med å sitte på fanget går han tilbake til plassen han dunket seg for å gjøre det om igjen:-/ Andre ganger dunker han hardt mange ganger til han begynner å gråte... Prøver å avlede han og lure han litt men det er ikke så lett.... Er dette normalt?
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Jeg vet ikke helt, men for meg så høres det ut som han vil ha kos og oppmerksomhet. Jeg har ikke barn selv, kun en stesønn, men det første jeg tenkte var at han gjør det med vilje for å få mer kos og trøst.
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 normalt eller ikke, min gjorde også det. dunk noe jæ..., gått over nå
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2008 Det kan jeg aldri tro, han får mere kos enn noen andre barn jeg kjenner... Oppmerksomhet får han også mere enn nok av.. Han gjør dette ofte imenst jeg sitter på gulvet å leker sammen med han... Huff, ikke så gøy dett her...
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2008 hehe, deilig å høre at vi ikke er alene:-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Det skjer her også! Så er ikke bare din =)
*TINCO* Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Gutten min er ett år og holder på med det der han og. Lurer på om han syns det er gøy med lyden eller noe? Ville bare si at det finner iallefall en gutt til som holder på sånn
Trulte76 Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 har ikke opplevd det med mine, men har venninne som hadde en som dunket seg i veggen..men det gikk over. han er iallefall en normal gutt nå
♥allegodetingertre♥ Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 Sønnen min på 7,5 mnd gjør oxo slik.....dunker hodet sitt i sengekanten....men ikke til han begynner å skrike......han pleier som regel å gi seg når jeg sier navnet hans....
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 husker nevøen min også var sånn... og jeg ble kjempe bekymret! hehe- ikke så uvanlig kanskje? ingen av jentene mine har gjort sånn (men nå er minsta bare 8 mnd) men gjerne ristet på hodet- ser ut som det er gøy å bli svimmel. kanskje han blir småsvimmel og øren i hodet når han dunker, og at han synest det er gøy/ deilig? vet ikke jeg:)
Lykkekløver Skrevet 25. februar 2008 #11 Skrevet 25. februar 2008 Niesen min gjorde også dette. Høres ut som om det finnes ganske mange headbangere...
Joikaboll@ Skrevet 25. februar 2008 #12 Skrevet 25. februar 2008 Har du link? Jeg har også en gutt som alltid har dunket hodet rytmisk i gulv/vegg/sengekanten, han er nå over 3 år og har diagnose barneautisme. MEN jeg veit at det også er normalt at barn dunket hodet.
høstbarn:) Skrevet 25. februar 2008 #13 Skrevet 25. februar 2008 Min gutt gjør det og, han er 1 år. Gjør det når han er trist og lei eller kjeder seg, vil ha oppmerksomhet..... Søt er han:) Mannen min gjør det og, når han er trist og lei eller kjeder seg. Nei da, han gjør heldigvis ikke det;)
stinejinta Skrevet 25. februar 2008 #14 Skrevet 25. februar 2008 Gutten min er også 10 mnd og gjør akkurat det samme. Han synes det er gøy med lyden som blir, og se hvordan vi reagerer. Regner med at dette bare er en periode...
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 26. februar 2008 Godt å høre, ser ut som det er ganske normalt da. Var på mødregruppen i går og tok det opp der, de aller fleste hadde opplvd samme med sine barn, så jeg tar det helt rolig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå