Gå til innhold

Ikea Furuset vs Ikea Slependen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker best den på Slependen (men har ikke vært der siden de pusset opp da)!:)

Skrevet

Jeg liker Slependen best, men gubben foretrekker Furuset.

Skrevet

Furuset.. Mye mer ryddig syns jeg.. Bare liker den bedre.. Men pleier som oftest å dra på Slepende, den er nærmest..

Skrevet

slependen, de har mye bedre kaker i kafeen!

Skrevet

hehe.

Jeg kjører ikke 1-1,5 time for å kjøpe kaker... :P

Skrevet

Likte best Furuset, men etter at de fikk bygget på og pussa oppp den på Slependen drar vi kun dit (er nærmest oss)

Skrevet

Jeg blir jo ikke noe klokere...

Furuset er nærmere, men hvis Slependen er bedre så er det ikke noe stress å dra dit heller....

Regner med at utvalget er omtrent likt begge stedene....?

Skrevet

jeg bor slik til at det nesten er ett fett hvem jeg drar til. og jeg syns i grunn det er ett fett hvem jeg drar til også. det er ingen stor forsjell på de to

Skrevet

ok. :)

Da blir det furuset,ettersom den er nærmest.

Skrevet

Før likte jeg Slependen best, gikk alltid i ring på Furuseth, MEN etter å ha vært høygravid på Slependen under ombyggingen og måtte gå en mil for å komme til kassene, er jeg veldig glad i Furuset blitt.

Skrevet

liker helt klart furuset bedre, men hvis du skal på Ikea NÅ bør du kansje vurdere slependen, Totalkaos på furuset, de bygger om:) Så skilt om at det er ferdig den 13/3..

Skrevet

Furuset pusser opp nå, ser ut som en byggeplass. Skulle kjøpe gardiner, men det hadde de ikke noe igjen av pga ombyggingen. Så vi reiser til slependen på torsdag. Skjønner ikke hvorfor vi valgte furuset denne gangen heller. Slependen er nermest og ferdig oppussede...

Skrevet

Så bra. :)

Jeg skal ikke innover før i påskeuka, 17 el 18 mars...

*håper de er ferdige på furuset da*

Takk for info forresten, de hadde nettopp begynt oppussingen på Furuset sist jeg var der, så jeg satt og lurte på om jeg skulle legge inn ett innlegg ang det... hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...