Gå til innhold

Noen som har knekt en tå her inne.....? * Tror jeg har greid det "store" idag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde et uhell idag tidlig. Kom i storfart og traff dørstokken barfot.

Har nå en veldig vond og knall blå tå.....

Hvordan vet jeg om den er brukket eller forstuet?

Det gjør pokker`n så vondt når jeg går på foten min nå iallefall.... :(

Typisk meg å kløne slik da...

Skrevet

Been there, done that :-)

Hvis du går til lege, vil du bli sendt til lege, og da ser de om den er brukket. De gjør ikke så mye med det, eneste de gjorde hos meg var å tape tåa til nabotåa, og holde den mest mulig i ro.

Det er vondt, og blir gjerne litt vondere før det blir bedre. Og foten blir blå, svart, grønn etter som tiden går

Lykke til :-)

Skrevet

Det er vel nesten ikke nødvendig å dra til legen selv om den er knekt, for som hun over her sier så blir ikke tær gjort noe med... Kjøp sportsteip og teip den sammen med tåa vedsiden... Jeg knakk ei tå på samme måte, og den ble stående i vinkel! Knakk tvert av under det midterste leddet... Den tåa er stiv den dag idag! Legevakten prøvde å dra den på plass, jeg fikk røntgen og det var det, liksom... Eventuelt ta en tur til fastlegen og få en sykmelding...

God bedring! :-)

Skrevet

Da blir det innkjøp av sportstaip i morgen. Sykmelding får jeg ikke siden jeg går hjemme i ulønnet permisjon dette året. Håper bare det går seg til for smertene er vonde.... Ikke lett å løpe etter barna nå nei... :)

Skrevet

Jeg knakk stortåa i leddet for to år siden, måtte gå med gips i flere uker. Men det hjalp lite, den er bare 50 % den dag i dag.

Skrevet

Gå til lege så blir du sendt til lege *klaskemegselvpåpanna* Så blir du sendt til RØNTGEN skulle det selvfølgelig stå...

Jeg knakk den tåa ved siden av stortåa, den og nabotåa stod i vinkel, men fikk dradd de på plass selv. Legen tapet de to sammen, og ba med gå med stiv såle. Hadde på den tida meglerotbetennelse i stortåa på den foten, som skulle i grønnsåpebad to ganger for dagen. Var et svære styr. Men det gikk over det og, selv om tåa kan være vond den dag i dag (10 år siden nå snart)

Skrevet

Nå tror jeg at jeg køyer, for makan til feilskriving skal man lete lenge etter.... NEGLErotbetennelse (synes jeg ser en megler på tærne mine)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...