Gå til innhold

Dritt:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

da for jeg inn i min 14pp og har DRITT vondt. Blir kvalm og dårlig når jeg får mensen, og har det ikke bra. Nå vil jeg berre til samtalen med klinikk hausken å bli ferdig med den:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, kjenner til det! Åffer skal det være nødvendig å ha så vondt? og som om ikke det var nok, hva med at fordøyelsen henger seg helt opp før mensen og kroppen kjennes ut som en ballong???

Nei jeg er jammen glad jeg er jente gitt!!

Jada, det er lov å syte litt, er det ikke??

Skrevet

Uff, så kjipt. Gjør noe hyggelig mot deg selv i kveld. Se en god film eller noe du liker. Uff, det er jo så slitsomt og trist:-(

Skrevet

Blir nok ikke noe film, jeg er for dårlig. Tror jeg kryper til køys.

Å det som irriterer meg enda mer er at jeg kan jo ikke en gang ta tabletter som faktisk funker fordi jeg prøver å bli gravid, arg!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Føler med deg! Skuffelsen og ekle tr burde vært nok, det trenger ikke gjøre vondt fysisk og!!!!

Kan du ikke ta Paracet, eller virker det ikke? Eller er det noe her som jeg ikke vet??

Varmeflaske som jeg legger vekselsvis på korsrygg og mage syns jeg lindrer litt. Av og til stryker/masserer mannen meg på korsryggen, det er litt trøst i det....

Du kan høre på litt musikk som er litt "soothing"....

Kamille-te med honning!! Veldig bra for magen!

God bedring, lille Tryne!

........regner med det er min tur på søndag...... :-(

Skrevet

paracet kan man ta ja, men jeg har ikke, dritt.

Jeg er på vei i sengen nå med flaske med varmt vann og det hele, håper det gjør susen. Klarer ikke å være oppe når jeg får den, så jeg må hoppe til køys nå. God natt alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...