Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Herregud jeg gruer meg sånn! Det var et helvette uten like etter 3 mnd`ers kontrollen! Han sluttet så og si spise, og nettene ble et leven. Tilogmed på dagen sluttet han å sove skikkelig. Han sovnet greit, men våknet etter 10 min, hvor jeg måtte ut å vugge igjen, og sånn har det holdt det gående siden. Det er nå de siste 2 ukene at det er begynt å bedre seg litt igjen, sliter fortsatt med søvn om dagen, men han sover fint om natta fra 20-24, men da begynner levenet igjen. Han sovner og våkner ca 2-3 ganger per TIME, og jeg er helt utslitt. Har lest skrekkhistorier her inne hvor noen har delt erfaringer der 5 mnd`ers vaksinene gjorde det ENDA verre enn da ungen fikk det ved 3 mnd. Jeg har nesten ikke fått sove de to siste nettene pga at jeg gruer meg til dette. Får nesten angst! Håper det er noen der ute som har noen beroligende ord å komme med! Trenger det sårt nå! (vaksinen skal taes imorgen)
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Har 3 barn som har tatt 5 mnds vaksinen og ingen reaksjon i det hele tatt på noen av dem. Faktisk ikke på noen av vaksinene de har tatt så langt.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Det høres kjempe bra ut :-) Men jeg frykter at han vil reagere kraftig igjen, siden han gjorde det såpass sist gang! Men er jo lov til å håpe :-) HI
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Eg har to unger, og ingen av dei reagerte på noken av vaksinene.
Alba44 Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Ingen spesiell reaksjon her. Han sov litt mer bare.
atsjo Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Min baby reagerte verken på 3 eller 5 mnd vaksinen:) Forstår hvordan du tenker, men er jo ikke sikkert han reagerer selv om han gjorde det på den første. Får bare håpe på det beste=)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Var ikke noen reaksjon på noen av mine barn.....
Krøllefrøken Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 min lille gutt ble også kjempedårlig etter 3måndeders vaksinen! han skrek konstant i en uke, og det ble et mareritt å legge han på kvelden og han har sovet utrolig dårlig om natta. først nå han har begynt å roe seg igjen, og han blir 6 mnd om 2 dager. jeg valgte å utsette 5 mnders vaksinen fordi jeg gruet meg så veldig!1 skal ta den på neste kontroll, men gruer meg som en gal til det!! håpervirkelig det går bra..
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 Jenta mi reagerte verken på 3 eller 5 måneders vaksinen. Krysser fingrene for neste gang også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå