Gå til innhold

ketolyse jenter:)


Entil?

Anbefalte innlegg

har nå endelig bestemt meg for å gi denne kuren en sjanse...er veldig spent på om det virkelig fungerer...ser jo på hvilke matsorter man kan spise,slik som kjøttdeig og ost,og det er jo matvarer jeg har prøvd og holde meg unna...merkelig..blir spennende å se om det blir noen resultater...men jeg har noen spm som jeg håper noen kan svare på:)

 

1.hvor for kan man forvente å se resultater?

2.hvor lang tid tar det før man er i ketose?

3.kan man spise disse tynne fullkorns knekkebrødene?

4.hva er min/max med karb. iløpet av dagen?

 

ble mange spm her,men takker for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan prøve å svare:

1) Hvor fort? tja - det tar ikke lang tid - en uke kanskje 2 avhengig av vekt tror jeg

2) det går noen dager - oppi en 5-6 dager (det er derfor det er noe herk å sprekke - det tar litt tid før en er tilbake - i hvertfall for meg :(... )

3 + 4) max grensen mener jeg ligger på ca 15 karb om dagen for oss jenter så det som betyr noe er hvor mye karbo som er i disse knekkebrødene. Det hender jeg tar meg ett av og til hvis jeg er sluten på kvelden og har noe å gå på (mht antall karbo), men stort sett så går det i kjøtt mat og salat med feta og rømme - evt med hvitost

sjekk http://www.lavkarbo.no/ for tabell over mat og karbo innhold.

(LES DEN - mat og ting en putter i munnen ofte inneholder som regel ALT for mange Karbo'er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...