Gå til innhold

kan noen se hit litt..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler meg så forferdelig,lillegutt er så sint å grinete om dagene..ingenting er bra nok.jeg leker med han,er ut å triller hvor han sitter i vognen å ser,får nok mat å legger bra på seg.lurer bare sånn på hva det kan være?kjeder han seg?

samtidig vil jeg bare høre med dere,har problemer med å legge han for en liten lur på ettermiddagen,så da blir han bare overtrøtt å kjempe sint,og sovner etter bad å mat kl.18.30..skulle så gjerne ønske at kveldsstellet var koselig istede for at det blir stress å skriking.noen lure tips til å få han til å sove på ettermiddagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår sønn vil kun sovne ute i vognen sin! Prøver å legge han ut før lunch, men hender flere ganger at det går litt tid før jeg merker han er trøtt. Men han burde ihvertfall sove en time eller to før middagstid (15-16 tiden).

Har prøvd å legge han inne i sengen sin, men da bare reiser han seg opp og begynner å leke med dyna eller noe annet morro.

Hvis jeg legger meg ved siden av han, hender det en sjelden gang at jeg får han til å sovne. Må holde han godt fast, før han roer seg!

Ikke noe gøy når ungen blir overtrøtt, man kan fort bli utålmodig!

Skrevet

han sover alltid ute i vognen sin,nekter å sove inne.han er jo så snill og god,og verdens blideste som regel.men enkelte dager,da er han skikkelig sinna.å d gjør så vondt i mamma-hjertet mitt!

han er forresten 6 1/2mnd..

Skrevet

kan det være de første tennene som er på vei? min ble nokså hissig i de periodene. :)

Skrevet

det glemte jeg å si.. :P han har fått de to nede da..men kan jo være flere på vei,uten at jeg skal si det for sikkert..

å i dag har han kanskje bæsja 4 ganger,som regel gjør han det 1 gang for dagen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...