Gå til innhold

Kunne vært morsomt...

* vannmamma *

Anbefalte innlegg

...å vite om det er fordi det er 2 inni der jeg opplever dette svangerskapet så annerledes enn det første, eller om det hadde vært det samme med bare èn. Har vært i bedre form hva gjelder kvalme denne gangen, men er jo så utrolig mye trøttere. Jeg er 13+5 i dag. De fleste dagene er gode, men det skal så mye mindre til for at jeg tipper over og føler meg ganske så utmattet. Dersom jeg føler meg som en ganske pigg husmor som ordner opp i tøy og kanskje setter en gjærdeig, er det bare snakk om få timer før jeg ligger på sofaen med vondt i ryggen. Den venstre foten forsvinner av og til under meg når det blir sånn, så det er om å gjøre å finne akkurat passe aktivitetsnivå.

Håper sykemelding i uke 20 vil gi en liten piff før det hele blir tyngre igjen... :-)

Fortsetter under...

Jeg var også utrolig mye mer trøtt denne gangen.

Er 27+3 i dag og har hatt det greit etter at den værste trøttheten gav seg i uke 13-14. Jeg var 50% syk fram til uke 22 og deretter 70% syk fram til uke 26. Det gikk helt fint, men brukte opp det meste av energien på jobben. Blir du 100% syk fra uke 20, får du sikkert noen fine uker. Men du må regne med mye hvile innimellom da også. Sånn er det bare;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...