Gå til innhold

Første dag på Reductil. Noen der gidder og svare på noen spørgsmål? - igjen??


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvor mye har du gått ned? første uken,? måneden?

hvor mye skal du ca. ned? (hvis du vil svare)

Har du hatt nogle bivirkninger?

 

-håper noen har tid og lyst :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gått på reductil i 1 mnd nå og har gått ned 2,5 kg. Men er ikke så veldig overvektig i utgangspunktet. Skal ned ca 10 kg. Den første tiden hadde jeg ingen bivirkninger, men de siste 2 ukene har jeg vært litt plaget med munntørrhet. Men ikke verre enn at det går over med litt vann eller tyggis. Er midt i brett nr 3 nå. Lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, gikk på reductil til og fra frem til jul, men sluttet da jeg fikk lungebetennelse. Har begynt igjen i dag. Før jeg sluttet forrige gang var jeg plaget munntørrhet, litt høy puls. Har vært like sulten i hele dag, men håper at jeg er litt mindre sulten/sugen på snop i morgen. Virket bra forrige gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Jeg begynte på reductil den 9.januar og har nå gått ned 13 kg.

Jeg gikk ned 9 kg på en mnd.

 

Jeg håper at jeg skal klare å gå ned 20 - 25 kg til. har litt å ta i for å si det sånn.

 

Har vært plaget med bivirkninger.

Veldig tørr i og rundt munnen, fikk litt munnsår, men ble bedre etter ca 3 uker.

Litt nedstemt til tider, hvor jeg føler at jeg bare kan gi opp fordi jeg sikkert ikke kommer til å klare å gå ned nok. (Men prøver å være mest mulig positiv)

Litt forstoppelse, men ikke sånn at jeg har hatt vondt i magen.

 

Har fått litt utslett nå, mulig det er en bivirkning, men kan være så mye annet også!

 

Hvor mye skal du prøve å gå ned?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...