Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Det blir jo sånn overflod, får bare brukt plagget et par ganger så er de for små. Tenkte jeg ikke skulle kjøpe så mye, men ble jo noe likevel. Og siden vi ventet nr 2 tenkte jeg at det ble litt begrenset gaver. Men fikk så utrolig mye! Prøvd å bytte til litt større, men synes bare vi har så masse. Flere som tenker sånn?
maria isabell Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 helt enig,har akkurat samme "problemet" vi er så heldig og har fått så vanvittig mye...hater å bytte pressanger men her måtte vi...har vert flink å bytte til det hun trengte...vi har brukt sikkert under 500 på klær til henne..har jo fått alt...nå venter vi nr 2 og er vi så heldige å få like mye (trur det kjenner eg familien min rett) aner eg ikke hva vi skal gjøre...tenkte babyen kunne arve klærene,de er jo lite brukt. planlegg langt fram i tid...bytt t ullboddyer og ullstrømper til neste vinter,eller en kjeledress eller noe...kanskje du kan bytte i noe det andre barnet ditt trenger...fælt å bytte,men verre å ikke bruke gavene..
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Helt enig! Men jeg tenker at når jeg er ferdig med de barna jeg skal ha så sender jeg alt (unntatt noen få spesielle plagg) til fretex. Det som er brukende kan de selge og det som ikke er det kan de lage kluter eller tepper av (eller hva det nå enn er de lager av dårlige klær). Da kommer det jo til nytte for flere enn meg. Og dersom noen vi kjenner får barn er det fritt frem å låne :-)
maria isabell Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 fretex er en fin ting,utrulig mangen som har lite penger og må handle der,da er det fint å gje bort gode klær til fretex...vet om noen som hadde 4 barn,stort hus og en liten inntekt...mammaen gjekk på fretex og handlet fine klær og var så god på økonomi at de klarte seg fint:) trur fretex redder mangen som ikke har det lett økonomisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå