Gå til innhold

7,5 mnd og snur seg begge veier selv - kan vel få sove på magen da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller skal vi snu henne tilbake hele tiden? Det går jo ikke. Hun har hele tiden vist at hun ikke liker å ligge på ryggen (prøvd å snu seg rundt), og nå som hun endelig klarer å rulle selv, ruller hun over med en gang og sover mye bedre. Snur seg lett fra mage til rygg også, så da er det vel ikke farlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukte babysafe på lillemor til hun var ca 8 mnd. Hun drev også å snudde på seg om natta. Selv om jeg visste at hun klarte å snu seg begge veier selv så klarte jeg ikke å slå meg til ro selv.og måtte sjekke henne ofte om natta.

Men da hun ble 8 mnd så klarte hun å snu seg inni babysafen også så da ble den lagt bort. Og fra den dagen av har hun fått sove i den stillingen hun har ønsket selv. Og da har hun sovet mye bedre. Hun har aldri hatt dyna over hodet eller noe sånt. Så lenge du ikke fyller senga med kosedyr og ting som hun kan få over ansiktet så går det nok bra.

Skrevet

Jenta mi begynte å snu seg på magen når ho skulle sove etter at ho hadde lært å snu seg begge veier, ho sover mykje bedre på magen. Vi lar ho berre sove i den stillinga ho sjølv vil. No er ho åtte mnd, og har sovet på magen noken måneder.

Har hørt at så lenge dei kan snu seg sjølv begge veier, er det "greit" å la dei få sove i den stillinga dei sjølv velger.

Skrevet

Jenta mi begynte å snu seg rundt på magen om natta da hun var 6 mnd, og etter det har hun fått sove på magen om hun vil. Noen ganger sover hun på siden også.

Skrevet

min har oxo begynt å snu seg på magen i senga,ligger oxo på siden.men d virker som han sover bedre på magen faktisk. snudde han over 20 ganger i natt å det resulterte i en veldig våken gutt som ikke ville sove. syns ikke d er noe arti at han ligger på magen,men d er nesten helt umulig å unngå nå når han er blitt 7.5 mnd. han har logge på sia siden han var ca 2 mnd gammel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...