Gå til innhold

Mattilsynet: Tåteflaskene er trygge i bruk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Miljøverndepartementet ønsker umiddelbart forbud..!

Skrevet

Ja det er gift i det de bruker, men ikke helsefarlig :o/

Hmmm jeg vil hvertfall ikke bruke di flaskene til mine barn.

Skrevet

Dokumentet finnes ikke får jeg opp av den linken der da men

Skrevet

Søk på "tåteflaske" på Matilsynets nettsider.

Skrevet

Finnes det noen link til miljøverndep der det står noe om dette???

Skrevet

Miljøverndepartementet eller miljøvernforbundet? De ønsker i alle fall forbud, mot mye ...

Skrevet

Kjipt for alle DIBerne som umiddelbart kastet alt de hadde av flasker og smokker, da:) Men grei info for alle oss andre som ikke umiddelbart hiver oss på ethvert rykte som måtte oppstå...

Satser på at Mattilsynet vet hva de snakker om, jeg!

Skrevet

Ja det er det som er så tragisk,vi skulle så absolutt være trygge på det mattilsynet sier.. Men slik er det dessverre ikke i denne saken! Forskning viser at det lekker giftstoff fra flaskene og dette får barna våre i seg... At det er ok med noe gift synes ikke jeg... Ingen kan si at dette ikke er farlig,selv er jeg sykepleier og fulgt nøye med på dette problemet i mange år. Jo mer man vasker og koker disse flaskene, jo mer lekker de... Gå inn på www.akgrieg.no

Der er det flere linker ang dette...

Skrevet

Var inne på matportalen,så dere når denne testen var utført?? Det var i 2002,det har vært mye forskning de siste 6 årene!!

Skrevet

Men babyene får jo i seg masse gift uansett.. Pga miljøgifter i lufta,vannet osv osv.. Tenk,i din morsmelk er det små små mengder med kvikksølv som har hopet seg opp.. Kan ikke høre på alt... Desverre.

Skrevet

Nei,hvorfor bruke trygge produkter når man kan bruke usikre? Ta sjansen du,det gjør ihvertfall ikke jeg...

Skrevet

Noen som vet om Dr Brown-flaskene inneholder det der giftige stoffet som jeg ikke husker navnet på nå?

Skrevet

Uansett lovlig eller ikke, giftig eller ikke...en tåteflaske koster ikke allverdens (300 for 6 stk på akgrieg) Når noen forskere har funnet ut at noen tåteflasker KAN være giftige, så betaler jeg lett noen hundringser for å være på den sikre siden!! Barna våre og vi utsettes for mye rart ja, men jeg velger å prøve å unngå de farene jeg lett kan unngå. Som å bruke svanemerkede produkter, og tåteflasker som er garantert uten giftstoff

Skrevet

Plis - HVILKE flaskemerker er det snakk om???

Har ikke fått med meg saken før nå.

Skrevet

det er vist mange forskjellige flasker. hvis det er en trekant under flasken med 7 eller07 inni trekanten,så er det polykarbonat i flaskene. her i huset så var det det under så og si alle flaskene :0(

Skrevet

På aventflaskene står det ingenting...men kanskje utenpå kartongen?? På mam smokkene stod det på plastembalasjen. Men det var 5 da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...