lillungen Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Hei. Vi bor i utlandet og venter nummer to. Vet ikke om det blir gutt eller jente, men har kanskje bestemt oss for guttenavnet Jayden. Kan også skrives Jaden. Engelsk uttale. Vil gjerne finne et fint mellomnavn, norsk eller engelsk spiller ingen rolle. Noen forslag?
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Jeg synes Jayden er tøft og synes dette er fine navn til han, antar dere skal ha et navn etter Jayden. Synes dere bør velge et internasjonalt mellomnavn, et helnorsk mellomnavn vil bare være merkelig til Jayden.. Jayden James (sønn til Britney Spears, hihi) Jayden Michael Jayden Alexander Jayden Christopher Jayden Philiph Jayden Johan Jayden Oliver Jayden Sebastian Synes Jayden James klinger så fint, jeg..
lillungen Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2008 Å nei heter sønnen til Britney Jayden. Ja da får vi vel høre det..... Men jeg liker navnet for det jeg altså. Takk takk!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Er vel bare yngstesønnen som heter det, og tror ikke mange vet at han heter det heller... ;-) Men jeg synes Jayden James var veldig pent. Jayden Felix Jayden Richard Jayden Johannes Jayden Emiil Jayden Olai Jayden Benjamin Jayden Olivier Jayden Emilian
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Jayden er et kult navn synes jeg! Hva med: Jayden James (ja, Brittney Spears sønn, men jeg liker det navnet!) Jayden Scott Jayden Alex/Alexander Jayden Joseph Jayden Nickolas Jayden Will/William Jayden Michael Jayden Jake Jayden Thomas
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Forslaget Jayden Alexander syns jeg hørtes fint ut:) For at det ikke skal bli så Britney, kan du jo bruke Jaden, som du skrev da, så slipper du vel unna kommentarene kanskje...
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Hei Jayden Thomas Jayden Gabriel Jayden Oliver Jayden Alexander Jayden Andreas Jayden Isaiah Jayden William Jayden Cedrik Jayden Dominic Jayden Lucas Jayden Felix Jayden Matheo
Vannmann35 Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Jayden James ja........ Ha, ha ;-) Uansett, er det ikke greit å velge et navn som kan brukes i Norge også, i tilfelle dere bestemmer dere for å komme tilbake igjen? Ellers, hva med: Jayen Martin Jayden Emanuel Jayden Oliver Jayden Albert Jayden Christian Jayden Oscar Jayden Herman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå