Gå til innhold

Spydde opp all grøten i kveld, skal jeg prøve igjen om en stund?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun var også null interessert i pupp og vann etterpå. Virket blid og ikke syk. Kanskje hun har spist for mye? Hun spydde voldsomt syntes jeg..virket som hele matrasjonen for i dag kom opp.

Jeg bruker å legge henne ved 20 tiden, skal jeg prøve å gi henne noe mer mat i dag???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

Skrevet

Ofte ser det mye mer ut når det kommer opp, så det er ikke sikkert at alt kom opp likevel. Vi har hatt problemer med at grøten har kommet opp igjen noen kvelder i det siste fordi han har hatt mye slim i halsen og vi har ikke gitt mer grøt etterpå, kun pupp som normalt rett før senga.

Skrevet

Vi har en gutt (9,5 mnd) som kaster opp ca 1 gang hver eneste dag i forbindelse med måltidet. Han tømmer seg helt når han først setter i gang.

Pleier å tilby han mer grøt etter at jeg har tørket opp og skiftet på han. Noen ganger spiser han, mens andre ikke.

De gangene han han kaster opp kveldsen og ikke vil ha ny, pleier han å våkne for å få en flaske rundt kl 01.

Du kan jo tilby, så ser du om hun vil ha. Hvis ikke må du kanskje være forberedt på å amme eller gi flaske en gang ekstra i løpet av natten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...