Gjest Rebel m/jente Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 tror pakken er rød og gul... Noen som vet?
peonererfine Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Sikkert i endel innvandrerbutikker på Grønland eller Grunerløkka.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Er ikke så mye i Oslo =( Men kan jo sjekke innvanderbutikkene i bergen da. Kanskje lidl har? Innbiller meg at jeg har hørt det!
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 jepp sikkert sånne butikker. fruktkongen og slikt. de selger vel litt krydder og te og sånn? den epleteen er god altså. det er den eneste teen jeg drikker=) har ikke drukket den på noen år nå da.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Ja den er kjempegod! Hva er fruktkongen?
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 De har iallefall her jeg bor, men det er også i "tyrkersjappene" (for her er det nemlig stort sett bare tyrkere så det kalles ikke engang innvandrersjapper!)
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 fruktkongen er vel egentlig en frukt/grønnsaksbutikk. har det på stømmen og lillestrøm hvertfal. men jeg mener de har litt krydder og sånne ting der og. det er ihvertfal en utenlandsk butikk.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Ok=) Jeg får sjekke ut innvandrerbutikkene da. Når vi først er inne på etniske greier, finnes det ferdiglaga hummus på boks? har funnet det i en innvanderbutikk (har vært innom de aller fleste i bergen ihvertfall) men der var de utgått på dato for flere år siden =/ det er vel ikke mulig at en av de store kjedene selger dette? det tar jo en halv evighet å lage det selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå