Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tanta er på tur!!!!!!

begynte å spotte i dag og da kommer TR i morgen eller onsdag!! Pergo- start iløpet av uka =) "håpe håpe"

Hvordan går det med deg og jakten da?

Bomma på sidene jeg da.. knis!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JIPPI JIPPI!!!! LA DEN KOMME!!!!!!

Og dette er SISTE gang hun får lov å komme i år!!!! BARE SLIK AT HUN VET DET!!!!!! Nemlig :)

Her er det vel ingenting nytt. Bare trøtt og sover en del :) hehe... Slokner som et lys på sofaen etter jobb. Men tror ganske sikekrt det er pga jobben ja :)

Skrevet

Hehe! .. ho får ikke komme flere ganger så ho kan bare nyte det når ho e her!.. skal forresten be henne hoppe over deg på listen sin også!

Trøtt ja... det kan jo bety så mangt.. jeg var også veldig trøtt.. sov en god del ved begge forsøk.. tror det var pga ny jobb og slitet av å gå å prøve å la være å tenke på "enn om, hvis, om og men...."

Snakka med sykepleier på riksen i dag. De har siste insem den torsdag eller fredag før påske... så jeg rekker det om mulig akkurat =) JEY! ... var helt hyper på jobb i dag etter jeg oppdaga spottinga =)

Skrevet

Så utrolig bra at du rekker det før påske da! Hadde vært innmari kjipt om du gikk gilpp av denne pp bare fordi den dumme påska kommer tidlig i år :) Hehe... Hvem kunne vi saksøkt for det tro?

Skrevet

hmm.. du sier noe... hva er det som styrer påska da? .. er det noe med hvordan sola går eller noe?? (på tynn is her)

bra å få prøvd en gang til før påske ja.. dersom det ikke fungerer går jeg over på ivf

Skrevet

har ingen anelse hva som gjør at påska kommer så tidlig i år. Sikkert fullmånen :) hehe

Skrevet

hehe!

det er vertfall ikke tanta =)

Hva jobber du med?

Skrevet

Haha... hadde tanta styrt når påska skulle komme, så kunne det bli interessant fra år til år ja! Plutselig et år er det ikke påske i det hele tatt :) Hehe

Jeg er sykepleier. Enn du?

Skrevet

hehe.. kunne blitt intr da ja =)

kunne nesten tenke meg at det var noe sånt. Har jo fått med meg de skiftende vaktene du har...

Jeg jobber med regnskap.. skikkelig kjør i disse tider, men nesten fri i høst da! =)

Har egnet arbeidstig for barnehager etc... ser litt for langt frem i tid vettu =) hehe... nei, jeg har sekundær ischias så jeg måtte omskolere meg.. jobba i butikk og resturanter før...

Skrevet

Hmmm... da er bare alle "vondter" etter hormonkuren borte jo! Ingen ømme pupper eller noe dårlig humør lengre. Bare såvidt litt mensmurringer i morges

Skrevet

hmmm... merkelig...

hvordan hadde du det sist da?

Skrevet

ringte inn TR i dag og starter på pergo på torsdag... men kjenner influensa ligger å lurer i kroppen...

Skrevet

Sist var jeg kjempehormonell og var SKIKKELIG nedfor i mange dager før blodprøve. Og når tanta kom var det jo nesten verdens undergang :) hehe... Nå går jeg bare rundt og er likegyldig. Sist hadde jeg også kjempeømme pupper helt fram til tanta kom. Nå varte det kun i noen få dager og alle "symptomer" er borte.

Uff, influensa er slett ikke gøy da! Håper du ikke blir syk nå da!!!!!!

Skrevet

det vil no vise seg hva disse tegnene/mangel på tegnene betyr da! .. oi, det er da bare to dager igjen til testing! ... er det mange dager siden du var til insem no da?

Håper ikke jeg blir syk nei, det har jeg ikke tid til!!! ... fikk inn 5 regnskap i dag som tilsvarer ca 80 timer.. som skal være ferdig iløpet av neste uke :S ...

Har på følelsen at det kanskje ikke er de beste forholdene for å sette igang forsøk, men andre blir da gravide selv om de har en dårlig periode de å... nei, få det ferdig så jeg kan gå over til ivf!!

Skrevet

Var til insem 14 og 15.feb. Men innbiller meg jo at dersom det skulle være noe, så burde jeg jo kjent bittelitt murring i det minste :) hehe... Så har vært og kjøpt libresse idag. Må ha det til TR dukker opp.

Skrevet

men TR kommer ikke til deg ennå, hun er her, og jeg skal sende henne videre!

Sådet så!!!!

hehe! ... som regel vet en vel sikkert. Instinktene er vel til å stole på? .. eller, sist var jeg helt overbevist om at det funka da... hmmm... er ikke sikkert vi vet likevel =)

Skrevet

Hadde bare noen kunne sagt at "nei, jeg hadde absolutt INGEN symptomer før positiv test" så kunne jeg kanskje trodd på det, men når man leser her på bim så har jo alle symptomer nesten fra FØR eggløsning! Haha

Skrevet

med alle medisinene vi tar har vi symptomer før EL .. hehe!!! =)

får ikke svar på AID spm mitt jeg...men men...

Skrevet

Haha... masse sympotmer FØR el, men blir borte en uke etter el? Stemmer det da? Hehe

Skrevet

Jeg vet ikke... har ikke fått en liten en før så jeg aner ikke hvordan det skal være... hehe... må høre med noen som har erfart det =)

Mamma var over 5 mnd på vei med søstra mi før ho fant ut det da... så det er vel ikke alltid en kjenner noe...??

Det er ingen fasitsvar velger jeg å påstå =)

Skrevet

5 MND FØR HUN MERKET NOE????????? Er det mulig da????????? Absolutt INGEN mistanke engang? Hehe

Nei, jeg vet jo at det ikke finnes noe fasitsvar...

Skrevet

hehe.. det er visst mulig.

Hadde ingen symptomer. Da hun var 5 mnd på vei fattet hun mistanke, men ikke før det...

Vet av ei. Tanta til svogeren min. Hun hadde voksne barn og var ganske "stor" selv. Hun merket ikke at att-på-klatten var på tur før hun var 8 mnd på vei. Var til legen for noe annet og fikk vite at hun var på vei.

Alt er mulig ;)

Skrevet

Ugh...skikkelig uggen form idag! Kvalm og svimmel... og negativ test som forventet. Har en dårlig dag idag ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...