Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Er det noen som har vært hos noen kiropraktorer i Oslo? Jeg har ei tulle på 2 mnd og hun er veldig urolig, spenner seg veldig i kroppen, gråter mange timer i strekk og jeg kan aldri legge henne ned slik at hun ligger litt for seg selv. Som foreldre kan man bli litt små rar når vi må bysse henne hele tiden.. det hjelper oftes ikke å ta henne opp i armene heller.. hun er nesten utrøstelig. Har mine mistanker om det kan være kolikk på gang. Søker derfor her om noen har erfaringer og om det har hjulpet andre... eller om det er andre alternativer. Man er ofte villig til å prøve det meste når situasjonen er som den er.
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Stikk med en gang! Ikke noe å nøle med. Ingen skade kan skje. Hjalp kjempe bra på tulla vår som holdt på sånn som du beskriver barnet ditt:o) Fant masse spenninger i ryggen og nakken. Lykke til:o)
To under Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Ja, kan anbefale klinikk for alle på Storo. De har kurert eldste jenta vår. Vi ventet dessverre helt til hun var 3 mnd, da ble hun kurert etter første behandling:-)
@nemone Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Vil anbefale Fjellhamar fysio og manuellterapi i Lørenskog (ligger ikke så langt unna Fjellhamar togstasjon). Bjørn Helgar er veldig, veldig flink på små barn. Vi var der med snuppa da hun var ca 7 uker og det hjalp utrolig med kun en behandling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå