Gå til innhold

Er jeg urealistisk?

Krizzztin

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag sendte jeg inn søknad på journaliststudie (to årig, da jeg får tredjeåret godkjent) og tror jeg kommer inn... saken er bare den at jeg har termin 31 august og skolen starter vel i midten av september. Har en flott samboer som stiller opp, men er det realistisk å tro at jeg kan studere med en helt nyfødt baby???

Min første datter var bare 4 mnd da jeg startet på lærerskolen og det gikk helt fint, selv om jeg var alenemor dengang. Da hadde jeg en vidunderlig dagmamma som gjorde livet til en lek... ok, det var slitsomt til tider, men jeg kom meg gjennom de fire årene.

Er lei av å være lærer og vil benytte tiden effektivt og skifte karriere... Er jeg helt på ville veier? Noen som har forsøkt noe lignende før? Er jo klar over at det kan bli en skikkelig kolikkunge og da må jeg jo legge planene på is...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du.. jeg har studert hele veien med en liten nyfødt. Fikk gutten min midt oppe i eksamenstiden- fikk ammetid under eksamen- og gikk rett på masteren semesteret etter. Han ble en liten maskot på skolen. Bare du er strukturet og klar for å stå på litt- og med hjelp fra mann får man stort sett til det man vil :)

Tror det ordner seg :)

Skrevet

Går helt fint. Har gjort det en gang før og har nå startet på gang nr 2. Første gang var barnet 5 uker. Denne gangen bilr lille jenta en uke. Alt går en er bare nødt å få struktur på det hele. Skal foresten ut i 14 ukers praksis nå om noen dager:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...