Gå til innhold

Kjønnsvorter etter graviditet

Anbefalte innlegg

Heia!

Etter at jeg ble gravid (mistet i SA) fant jeg plutselig et par kjønnsvorter der nede. Nå har det gått et par måneder siden jeg mistet, og nå har det bare blitt flere av de. Er ikke kjempemange og ser ikke ut som de ekle bildene de har på nettet mange steder, men det er jo skikkelig irriterende og ekkelt. Fant ut at det er ganske normalt å få utbrudd når en er gravid (hormoner og sånt), men jeg hadde da håpet på at de skulle forsvinne igjen nå...?

Skal til legen imorra, og gruer meg. Er så redd for at han sier at jeg ikke skal gjøre noe med det, men bare la det forsvinne av seg selv,men da er jeg redd for at det bare skal bli fler og fler så jeg blir seende ut som de gyselige bildene jeg har sett.. Nå skal det jo sies at jeg prøver å bli gravid på nytt, og da er det kanskje stor mulighet for at de kommer tilbake igjen (om jeg da fjerner de nå..?) Noen som har opplevd det samme? Vet jeg bare kan vente til jeg kommer til legen imorra, men det er så greit å lese om andres erfaringer rundt dette..

Håper noen svarer:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136961772-kj%C3%B8nnsvorter-etter-graviditet/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...