Hvitkløver2020 Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Var på Baby Shop å hentet gratis bleiebøtte i dag=) Bare fylle ut et sjema å ta den med hjem=)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Jaja, det var jo nødvendig.... Akkurat bleiebøtte er vel noe av det mest unødvendige "møbelet" i norske småbarnshjem...
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Henta en sånn jeg og, tenkte jeg kunne ha tøybleier i den. Nå står den bare og samler støv, angrer på at jeg henta den. Enda mer søppel som ikke kan brukes til noe.
Curious74♥1jente&2gutter♥ Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Jeg vet ikke om dette er samme bøtta jeg fikk, men jeg fikk også gratis bleie bøtte. Hadde det ikke til datteren min da hun var liten, men nå bruker jeg bøtta hele tida og er kjempefornøyd! Synes det er kjempekjekt å slippe unna noe av lukta og i tillegg er praktisk å samle bleiene i:-) (3pack`n m bleieposer holdt i 6mnd, kunne sikkert holdt lenger også om vi hadde vært flinkere til å "trykke sammen" litt)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Sånn tenkte jeg også, men da vi i starten gikk ut med en bleiesøppelpose hver eneste dag, så var det en befrielse å få bøtta i hus. Da slipper jeg å bruke mange plastposer (bleiene forsøpler vel mer enn nok i seg selv), og det ble slutt med lukta. Så her i huset er den veldig kjærkommen!!
en liten en Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 slipper hele styret dersom dere bruker tøybleier lukter mindre rett og slett!! Etter at vi startet med det, har vi en søppelpose i uka istedetfor flere om dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå