liesje Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Det var bare tre, men de var fine sa dr. Lindeberg. Nå er det bare å håpe at ett eller to deler seg finfint. Kjenner jeg er litt spent på det. Tatt det med ro idag så får jeg ta meg en runde rundt i byen i morgen.
ElleL Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Krysser alt jeg har for at du lykkes og at ihvertall ett egg deler seg og etterhvert sitter som klistret.
Oh'rly Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Eggene kommer nok til å ha det fint i rugekassa til Lindenberg, men jeg håper du får full uttelling om et par dager =) Kos deg på byen!
Tjorven1 Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Så spennende liesje! Håper de ligger å deler seg helt perfekt i skrivende stund :-) Som jeg forøverig håper det driver å gjør nede i min mage også.. hmmm.. det vil vel si om vi har flaks begge to at vi får termin rimelig likt? Jeg hadde ins i går. Lykke lykke til liesje, hold meg/oss oppdatert!
Chaiemae Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Håper alle tre deler seg perfekt. Lykke til!
kaje Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Så spennende... skal tenke masse positive tanker og krysse fingrene for deg. LYKKE TIL Klem fra kaje
lubbeline Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 Så spennende, hvor mange skal du få satt inn igjen?? skal selv i gang snart, og tenker å sette inn to:-) Lykke lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå