2 tette - med flette Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 De siste gangene jeg har vasket klær nå har det vært noen små gjennomsiktige kuler på klærne, som svir litt og er kalde når jeg får de på huden.. Noen som vet hva dette er ?
ViSkalBliEnTil Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Nei, men hvilket pulver bruker du ? Prøv ev å bytt.
2 tette - med flette Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2008 Jeg bruker flytende blenda, eller neutral, men det kommer med begge deler.. Har prøvd å bytte skyllemiddel og, men det hjelper ikke.
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Da har du fått med deg ammeinnlegg inn i maskinen! Tro jeg har gjort det mange ganger. Legger et innlegg innenfor bodyen til tuppa mi når hun sikler og glemmer det når jeg kaster den til vask. Utrolig irriterende, må skylle en ekstra gang så blir de borte.
2 tette - med flette Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2008 ah ! hehe, da er det sikkert derfor da.. Var noen rester etter ammeinnlegg i vasken idag, så da er det vel derfor.. får se i maskinen om det ligger igjen noe der Takk for hjelpen da !
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 jeg vet hva det er! Jeg har hatt det selv engang. Da hadde jeg klart å vaske med enn sånn liten pose som pleier å ligge i nye ting, for å ta opp fuktighet. Skjønner du hva jeg mener? En liten firkantet papirpose med små, små kuler inni. Når disse kommer i kontakt med vann blir de større, harde og gjennomsiktige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå