Gå til innhold

grunder, onsdag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei June :) Misunner dere ikke, glad jeg har hele fire måneder igjen! Her går det litt opp og ned, har vondt i bekkenet, svimmel og sliten på kveldene. Men ellers går alt bra! Har lyttet til kroppen og blitt sykmeldt fra jobben i klesbutikk og sagt opp to tilsynsføreroppdrag for barneverntjenesten så har hvertfall bare den vanlige jobben å tenke på! Det hjelper!

Hei June og Iselin, synd dere er slitne, men jeg kan godt skjønne dere... :) Håper formen er bedre mandag eller at dere har født... Her går dagene, og vi kjenner vel begge to på at det begynner å bli kortere tid til termin...

Tone: Fint du kommer, og så bra at du lytter til kroppen og roer ned når det trengs :) Hørtes ut som du hadde tatt noen lure valg med tanke på ekstrajobbinga... Tilsynsføfrerjobben høres jo ut som noe du kan bli gående med i hodet etter du er ferdig på jobben også, og det er jo nok som skal ha plass inni det stakkars hodet til en gravid :)

Håper menge kommer i dag, jeg var våken fra halv fire til syv i dag, men har fått sovet videre utover dagen,. så jeg mener på at jeg kommer :)

Gjest junemor85

he he,. måtte bare flire av all medfølelsen... he he

vi begynner å bli litt utolmodig ja- også har jeg og iselin bare et par dager mellom oss så blir spennende å se hvem som avløser hvem på UNN;)

jeg kommer i kveld- men blir ikke så lenge. gikk opp for meg at dette faktisk kunne være mitt siste treff:) he he- så da måtte jeg bare komme.

ha en fin kveld alle sammen(",)

heisann,

har akurat bestemt mæ for ikkje å komme på treff( jeg som hadde så stor munn om at jeg skulle komme)

men har fått skikkelig ondt,

klarer neste ikkje å gå,, men håper at æ kommer neste uke på torsdag igjen, kan ikkje på mandag, , skal til lege da. så håper d e en del som kommer ikveld, kos dåkker,

klem Lyanne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...