Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Flere som har barn med flatt bakhode?? Er dette på grunn av for mye soving på rygg, eller er hun bare sånn??
bruse Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Er vel fordi de sover på rygg ja. Det sies at det rettes ut når de begynner å ligge mer på magen. Babyen min har også flatt bakhode, selv om det var rundt og fint da hun ble født.
woo-woo Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Min sønn har flatt bakhode , han er 6 mnd. =) Men det har jeg og enda.. så vet ikke om det går ut igjen.
~Maja Mor~ Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Dere burde først oppsøke en manuell terapaut for å se om det er en fysisk årsak til favorittside. Så ville jeg tatt kontakt med en osteopat for hjelp til hodeformen. Dette er hva vi er igang med og begge deler hjelper.....
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Kjøp en babypute i dun! Den er ikke tykkere enn en dyne egentlig, men gjør at hodet ikke ligger så flatt på underlaget når de sover på rygg.. Fysioterapeuten på barneavd på sykehuset som anbefalte meg det.
bruse Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 det er jo ikke snakk om favorittside. Min baby har flatt hode på midten, så hun ligger jo beint. Viss det flate er på siden kan man evt behandle favorittside, men det har jo ikke HI sagt noe om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå