♥Cherrypie♥ Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Har funnet sånne små mørkegule larver, tror det er larver, noen er mini mini mens andre er litt større...men de er ikke store da...men nå har jeg måttet kaste ALL maten *snufs* for de var overalt inni der... og vasket skapene... så noen var på sida for stekeovnen på benkeplata intil veggen...altså hvor mange er det der vi ikke kan se de tenker jeg da! finner jo ett par stykker hver gang jeg ser oppi en beholder eller titter oppi skapet... er det noen som vet om de her er vanskelig å bli kvitt??? har jo vaska men føler jeg må vaske 150 gangeri året uten å bli kvitt dem!huff... vet ikke åssn vi fikk dem heller! århh... svigers sa d var mel larver og normalt å få noenganger..men ser ikke ut til at de bare lar seg vaske vekk!!! noen med tipz eller erf???takktakk:o)
Gjest Rebel m/jente Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Vask med salmiakk og spray med insektsspray. kast ALL mat.
Gjest Mylian er svimmel Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Du bør heller støvsuge enn å vaske. Vasking fører til klamhet og det liker de seg i. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå