Gå til innhold

Hvorfor vil han ikke ha grøt? tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gitt gullet mitt grøt en gang for dag. De fleste dager går det bra, men ca annenhverdag er det bare et stort slit. Han bare griner og vrir seg. Jeg vet han er sulten for pupp skal han absolut ha! Andre som har opplevd dette? hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han er for sulten? Prøv å gi litt melk først og så grøt.

Det er også mange som ikke skjønner poenget med å spise grøt når de kan lukte melk, sånn at feks pappan kan gi grøt uten problemer, mens når mamman skal gi,vil ikke barnet ha i det hele tatt.

Skrevet

Jeg har slitt veldig med å få jenten min til å like grøt. Begynte så smått da hun var 4,5 mnd, men hun ville ikke ha...først nå, når hun er snart 7 mnd går den nedpå en liten porsjon en gang daglig:o/ Har du prøvd middagsglass eller frukt (banan)? - Jeg hadde en grøt-pause i noen uker hvor hun fikk smake på litt andre ting i stede, og hun likte faktisk bedre sånne 4 mnd middagsglass - de MÅ jo ikke ha den grøten heller...det sa i allefall hs til meg da jeg styrte på for å få henne til å spise grøt (var hun som tipset meg om pause og å gi middagsglass i stede) - min jente er også veldig på puppen...

Skrevet

tusen takk for svar! er litt frustrerende bare. Kan godt hende han har vært for sulten noen ganger ja. Får prøve å lage til litt før kanskje. Er bare så merkelig for noen dager storkoser han seg og ser helt vill ut i øynene når skeien nærmer seg, mens andre dager er det helt motsatt. Får kjøpe inn noen middagsglass i tilfelle tror jeg:)

Skrevet

llitt frukt på grøten pleier å være populært. Eller skift grøt. Mais, ris osv. Jeg ville ha prøvd med litt hver dag, og hatt alternatvi i bakhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...