solsikke73 Skrevet 3. mars 2008 #26 Skrevet 3. mars 2008 Har desverre ikke blitt gravid enda, men et slikt forum hadde definitivt vært kjærkomment om en stund (forhåpentligvis). Har lett etter et slikt forum på nettet men ikke funnet noe
"charlie" Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #27 Skrevet 4. mars 2008 NM står for Nybakt Mamma. det er eg. tre site'er: Snart Gravid.com, snartmamma.com og nybaktmamma.com. har brukt alle tre, og synes det er flotte steder å være. men (foreløpig) ikke egne donormammaforum. veldig god funksjonalitet, og (foreløpig) er alt inkl Markedsplassen gratis. Me like. ser på forsiden her på BIM at de nå (endelig) har tatt opp hansken, så jeg stikker over en tur og melder meg... hei!...
EneStående mamma ;-) Skrevet 5. mars 2008 #28 Skrevet 5. mars 2008 Ville bare rette en spesiell takk til "charlie" og alle som svarte på hennes innlegg. Jeg var frekk nok til å kopiere hele debatten, og sende den til Siri Krogh, og det ga resultat. Endelig!!! ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #29 Skrevet 5. mars 2008 Hei Raga2 Jeg kjenner flere lesbiske med Regnbuebarn i Trondheim og tar gjerne med meg tassen på treff. Særlig når han blir litt større vil det være godt å kjenne noen i samme situasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå