Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Var til egguttak på Riksen i dag. Fikk ut 7 egg. Det er ikke spesielt mange!

Jeg har dårlig befruktningsgrad på eggene mine, så laboratoriet skulle vurdere ICSI. Det er mer enn bare litt spennende å høre hva resultatet blir i morgen!

Håper på ETT eller helst TO gode egg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Nille37!

Jeg har også vært til uttak i dag på Ullevål. Jeg fikk ut 19 egg! Det høres veldig mange ut, men regner ikke med at alle var helt modne. Men vi må huske på at vi trenger bare det ene gullegget!

Vi skal ha ICSI og håper at vi får mange befruktede egg til i morgen. Nå er det bare å vente på telefonen i morgen tidlig.

Krysser fingrene for deg også!

Skrevet

Heia...

Jeg har uttak på torsdagen, men de så 8 egg på høyre side og 9-10 egg på venstre side. Så nå blir det spennende:)

Lykke til videre dere:)

Skrevet

Jeg har uttak på onsdag jeg. Begynner å bli rimelig småpanisk.. Måtte også gå hjem fra jobben i dag. Har vert så fornöyd med at jeg har fölt meg i så fin form at jeg har klart meg på jobb gjennom hele prossesen, spesielt fordi jeg begynte i denne jobben i år. Men i dag etter og ha deltatt i löft på en 94 kg gammel gubbe fikk jeg så vondt i magen at jeg ringte klinikken. De sa jeg skulle gå hjem og ta fri til uttatket på onsdag.Må vel innrömme at det löftet var vel ikke noe av det smarteste jeg har gjordt... Så nå er jeg hjemme og har masse tid til å fundere på uttaket. Noen som kan berolige meg litt?

Skrevet

Hei.

Jeg var på 2. ultralyd idag. Må sette sprøyter 2 dager til, så blir det forhåpentligvis uttak på fredag:)

Legen så ca 12 egg i den ene og 8 i den andre. Ganske greitt det?

Skrevet

Hei!

Kjenner meg igjen i det du beskriver. Jeg ver også i veldig fin form i starten da jeg begynte med sprøyter. De siste to dagene følte jeg meg veldig oppblåst og hadde litt stikking i magen. De fortalte på ul at eggstokkene var 5 ganger så store som de pleier, så det er ikke så rart om man er litt øm og har litt vondt. Slapp av hjemme til onsdag og ikke gru deg formye.

Jeg var til mitt første uttak i dag og det gikk veldig greit.Det eneste jeg kjente som var litt vondt var bedøvelsen, men det varer bare noen sekunder. Du får smertestillende og beroligende før uttaket.

Det går så bra, og tenk på hva det kan resultere i. Kanskje dette er vår tur til å få en liten spire!

Lykke til fol1!

Skrevet

Da var siste Gonal - F sprøyta tatt... i morgen er det bare 3 x doser spray og EL sprøyta:) Juhuuuu......

Var på 2'dre UL i dag å de så 8 eggposer på høyre side og 9-10 på venstre:) Så jeg ser lyst på dette......

Nå er det bare å krysse fingrene på at dem finner noen svømme dyktige hos sambo:)

Er med godt mot jeg nå:)

Skrevet

Så ikke denne tråden med en gang jeg....

Her har det gått bra, men direkte behagelig har det ikke vært i dag.... De fikk hentet ut 14 egg, ett av de må jo bare bli bra!! Skal være hjemme frem til innsettingen på onsdag!

Da er det bare å ringe etter 11 i morgen for å høre hvordan det står til med eggene!!

Ønsker dere alle lykke til jenter!!

Mandagsklem

Skrevet

Har ikke tall på hvor mange UL jeg har vært på, men jeg har gått på sprøyte i 5 uker, så endelig nå blir det uttak på fredag! Var så glad at jeg bare satt å gråt! :-)

Masse lykke til alle sammen!

Skrevet

Heisann!! De fikk ut 13 egg i dag :-) Kan ikke si det var behagelig... Det blir veldig spennende å høre hvordan det har gått i morgen....

Lykke til videre, jenter :-)

Skrevet

Da har jeg snakket med lab'n i dag! Av de 14 eggene de hentet ut; 1 egg var ikke moden, 1 var dødt, 6 har blitt befruktet, 6 er foreløpig usikre!

Prøver å drikke så mye vann jeg klarer, flyr rundt med ei vannflaske i hånda :) Magen er oppblåst og eggstokkene er fryktelig ømme! Ser frem til å få satt inn 1 egg i morgen! Dette er fryktelig spennende for oss alle sammen!! Krysser fingrene for oss!!

Tirsdagsklem

Skrevet

Hei!

Var på uttak idag:) Fikk ut 11 egg. Men fy f... det var utrolig smertefult!!! Får nesten ikke til å gå nå! Ca 11 timer siden uttak.. Varer smertene lenge? Håper de går over snart! Skikkelig ondt! Mye klaging nå... Men det er jo verdt det:) Ikke sant?:)

Skrevet

Hei.

Uttaket gikk ok.

de fant 12 egg. men 2 var vist døde, så 5 av 10 ble befruktet.

men jeg blir vel ruger i uke 10 da dem ikke ville sette inn før neste tirsdag.

Skrevet

Hei alle fra uke 9. Hva er status?

Jeg fikk kun ett befruktet egg ut av mine 7.

Innsatt onsdag 27.

Føler meg i fin form nå, men hadde fryktelige smerter i magen torsdag kveld. Er redd for at livmoren stødte fra seg det som var der inne, men jeg aner jo egentlig ikke hva som skjedde. Bare at jeg ble redd for at det hele gikk til h....

Men jeg må tenke positivt og ikke ta sorgen på forskudd.

Hvordan går det med dere?

Skrevet

Status: 10 av 11 egg befruktet:):):) Utrulig vondt nå da, etter uttak!! Men imorgen blir det innsetting:)

Skrevet

det er jo fantastisk!!! Gratulerer med storveis befruktning;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...