Gå til innhold

Sover dere små med pute eller ikke? I tilfelle hvilken størrelse på puten og alder på babyen/barnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini klarer ikke å sove så godt uten pute.Da han var så tett i nesen nå når han hadde bihulebetennelse for en liten stund siden, så måtte han ligge litt høyt med hodet. Nå våkner han flere ganger om natten hvis han ikke får ha pute. Går det bra at han sover på en slik junior pute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har skjønt det sånn at de skal ha pute nå. La min uten pute først, men leste tilfeldig i brosjyre jeg fikk fra sykehus at de skulle ha en liten pute. Da jeg fikk første gang for mange år siden, skulle de ikke ha pute. Er det rart en blir forvirret? Kjøpte pute for babyer på kid. Den er ikke tykk.

Skrevet

Ja, det var det jeg åsså mente å huske....at jeg har hørt en gang at man ikke skal bruke puter til babyer pga. ryggen deres..men nå er det altså ikke noe feil å bruke pute....men det var godt å høre.

Skrevet

HÆ?

Skal de HA pute nå plutselig ?

Ingen som har sagt det til meg av helsepersonell hvertfall.. får høre på helsestasjonen da..

Skrevet

dei MÅ ikke ha pute. eg spurde helsesøster, fikk og samme brosjyre..

er opp til foreldra. men lurt å vente litt. vi kjøpte da ho var 6 mnd. pga hun var så mye syk i perioden..

Skrevet

Begynt å bruke det nå. Liten tynn dunpute fra Fru Lyng.....Hun er 4 mnd.

Skrevet

Dun? Det kan vel være ganske allergifremkallende, tror det er sikrest med syntetisk.

Skrevet

Vi har kjøpt babypute, en sånn spesialsak som blir helt flat der hun har hodet og litt på sidene slik at når hun ligger på siden er nese og munn fri.

Begynte med den når hun var omlag 6 mnd, hun snudde seg da begge veuer selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...