Gå til innhold

provera... pergo.... erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei.

nå har jeg vært å hentet meg en pakke med Provera... er det noen med erfaringer fra dette her?

skal også begynne med pergo når jeg får blødning... setter pris på tilbakemeldinger..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Nå har jeg gått på flere provera og pergokurer, men dette har ikke virket på meg. Denne siste gangen nå har jeg fått ovitrelle sprøyte for å få eggene til å løsne. Venter på svar på blodprøve for å se om det har virket.

Men det har gått veldig greit å gå på tabelettene, har ingen fysiske bivirkninger. Har vært litt humørsyk, men dette er noe kjæresten min har klart å lære seg å leve med. Må bare le av meg selv noen ganger når jeg plutselig bryter ut i et følelsesmessig utbudd.

Men lykke til med kuren, får håpe det ikke tar så lang tid før spiren sitter.

Klem

Skrevet

Min erfaring er veldig god. Det virket på første forsøk eller kan ha virket. hm du sjønner legen tok Ul etter pergo kuren for å se om det hadde virket han sa at det ikkke så slik ut. Men at jeg måtte komme tilbake etter sommerferien.for å få en sterkere kur med sprøyter. Men i ferien fant jeg ut at jeg var gravid. Legen er usikker på om det var pga pergo kuren eller av meg selv.Men den kan jo hatt en medvirkene årsak.

Nå er jenta vår 11 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...