Gå til innhold

Når skiftet dere fra bag til sportsdel på vognen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvilken vogn har dere?

Jeg har Bugaboo Cameleon til Milla på snart 7 mnd, og hun ligger i bagen enda. Er godt med plass, men tenker det snart er på tide å skifte til sporsdelen;o)

Skrevet

Jeg har simo duo og skiftet til sportsdelen for 1 mnd siden. Ble litt trangt for gutten min 6mnd.

Skrevet

Tror det var da hun var 7 mnd

Skrevet

Vi har TFK og byttet da hun var 6 mnd. Har ei ganske stor jente. Hun ble utålmodig og ville gjerne titte litt rundt seg. :0)

Skrevet

Jeg hadde quinny 3XL og måtte slutte med bagen da han var 5,5 mnd... Men det er en liten bag, og babyen min er veldig lang.

Skrevet

6,5mnd her. da var den altfor trang og han ville bare opp og titte. skulle gjerne ha brukt den lengere.

når jeg bytta, følte jeg at jeg ikke hadde noe baby lengere. hehehe

Skrevet

har emmaljunga edge duo, bruker baggen ennå, men tulla er lang så er ikke lenge til før jeg må sette på sports delen, hun er 4 mnd. når hun våkner når vi går tur så skal hun opp, vil ikke ligge, så blir nok snart bytting;)

Skrevet

Hadde Dreamybaggen til Qyuinny vogna vår men når hun bla 4,5 mnd. var det bare hyling når hun lå våken i baggen så til tross for at hun fortsatt hadde god plass i baggen måtte vi bytte når hun var akkurat 5 mnd. da fikk hun mer oversikt når hun lå i sportsvogna.

Skrevet

vi har basson roma og bytta da mathias var 5 mnd. nå er han 7 mnd. måtte bytte for han ville ikke ligge i vogna men bare sitte..

Skrevet

Byttet da han var ca 7 mnd.

Har Emmaljunga city cross.

Skrevet

Quinny Freestyle med Dreamy bag. Skifta til sportsvogndelen når ho var 6,5 mnd.

Skrevet

Har emmaljunga edge duo. Snuppa er litt over 6mnd og bruker bagen ennda. Og jeg tviholder på den å. HAr planer om å bruke den ennda en stund. For når d blir mildere i været kan jeg fjerne vinterposen og så blir d bedre plass. Selv om d blir akkurat plass til henne ligger hun aldri stiv som en stokk me bena. Og så er d en rygg i bunden av beggen jeg kn heve slik at hun kan sitte litt.

Skrevet

Byttet når han var litt over 4 mnd, pga bagen ble for trang (spesielt med dunposen osv. oppi).

Har Brio Happy Duo, så ryggen kan legges helt flatt. Han får ligg-sitte på det mellomste hakket av og til å det elsker han:-)

Skrevet

har brio happy duo jeg også, kommer til å bytte nå. Hun er 4,5 mnd,

Skrevet

jeg har også brio. kombi da. jeg måtte ta ut bagen da han var rundt 4mnd. bagen er kort og smal og det blei i trangeste laget med både ungen og skinnposen oppi. gutten min er så lang. men bruker den hjemme fremdeles til dagsoving. han er snart 6mnd.

Skrevet

Byttet til sportsdel da hun var ca 3 mndr - gikk over til voksipose og skinn i sportsdelen i stedet for bag'en. Mest fordi jeg var lei av å ha baggen stående fremme og ta plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...