Gå til innhold

Vært på UL i dag/er nå i uke 37

Gjest

Anbefalte innlegg

Ja, da var nok en ultralyd overstått. Alltid like spennende å se utviklingen på guttene. Det er fortsatt en god forskjell på guttene våre, men de har det fortsatt som plommen i egget. Det er det beste vi får høre. Minstemann i dag hadde en ca vekt på 2200, og størstemann var hele 2750, men de har begge vokst med ca 400 gram hver siden forrige kontroll som var for 2 uker siden. Eller ligger de fortsatt i sete og legen tvilte på at de ville snu seg, men det hadde jo skjedd før... Skal tilbake om en uke, fikk da beskjed om å forberede meg på innleggelse, så da er det vel bare å pakke bagen ferdig. Begynner liksom å gå opp for meg at nå er det ikke lenge igjen..

Fortsetter under...

Så flott av gutta fortsatt har det så bra i magen.. tror det vil gjøre ting lettere etterpå! 200 gr i uka er jo kjempe bra!! Men hvis begge ligger i seteleie, hvorfor får du ikke keisersnitt med en gang... hva gjør de nå hvis fødselen plutselig starter nå da?? eller skal du føde vanlig selv om de ligger i seteleie.. syns det er rart du måtte vente enda en uke jeg!! men skjønner at du gleder deg skikkelig nå.. tenk om senest en uke er du i fødsel.. holdt ut..

håper mine kommer denne uka jeg da..

Det er så godt å vite at babyene har det bra. :)

Jeg var også på UL og kontroll i dag. Tvillingene har det helt knall. Alt sto bra til der, og de veier ca 3kg hver. Store og fine. :)

Mine ligger begge med hodet ned, og slåss litt om hvem som skal få komme ut først. Den ene er laaangt nede i bekkenet og kommer nok seirende ut av det. :)

Det eneste negative for meg i dag er at jeg såvidt har fått en svak svangerskapsforgiftning. Helt på grensa. Så nå passer de godt på meg med nye prøver allerede på torsdag. Føler meg trygg.

Jeg håper som deg, bøllefrøene, på fødsel denne uka. Men aller helst ikke fredag. Stakkars små, vil at de skal få ha bursdag hvert år. :)

Tar gjerne en fødsel i løpet av kvelden jeg, takk!

å håper ikke svangerskapsforg. forverrer seg da. er jo betryggende når en blir fulgt opp så tett..

så flott at barna er så store!!

jeg skal på kontroll på onsdag.. men satser på at de kommer før det..

sier heller ikke nei takk til fødsel i løpet av kvelden..

Så kjekt å lese at babyene deres er så store da, det er jo kjempeflott! Tenk om det hadde blitt skuddårsbarn på hele gjengen her :) Får håpe vi slipper det.

Legen som jeg var hos i dag ville ikke legge seg for mye opp i diskusjonen om hva som skal planlegges videre, det måtte de ta på poliklinikken. (på KK, HUS har de en poliklinikk for gravide og et ultralydlaboratorium, er visst to helt forskjellige ting). Jeg er litt nervøs for hva som skjer dersom fødselen setter i gang før neste kontroll. Vi har nå ikke lange veien dersom noe skulle skje. Bare det ikke ender opp i noe haste-KS, det er det siste jeg ønsker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...