Gå til innhold

Noen som skal på formiddagstreffet 27/2?

Anbefalte innlegg

Hei! Dere som evt. skal på treff onsdag, kjenner dere alle hverandre nå, eller er det flere "nye" som har tenkt seg vei?

Når har dere termin? Alder? Første eller har dere flere barn?

Lurer på om jeg skal ta meg en tur om jeg får det til.... Koslig å treffe andre gravide. Dette er min andre, er 31 år og har termin i mai.

Fortsetter under...

Jeg tar med meg lille Marius og kommer! Som dere som var der sist sikkert fikk med dere, ble det fødsel på meg istedenfor treff... Fødselen gikk kjempebra. Veldig mye raskere enn sist!!! Nå bare koser vi oss.

Og til "anonym": Jeg fikk bare gått på et treff, og kjenner absolutt ikke alle. Jeg er 29 og har fått min andre gutt.

Jeg kommer iallefall, og vet om noen flere... Har ikke satt opp noen påmelding, men fint om de som vet de kommer skriver seg opp her så jeg vet sånn ca hvor mange jeg må bestille bord til...

Hilde, gratulerer så masse, vi gleder oss til å treffe dere begge :)

Annonse

Tenkte også jeg skulle komme en tur! :-) Vært på 2 treff, men var ikke de samme folkene på begge treffene, så jeg kjenner heller ikke alle...

Er 24 år, termin 11. mai med førstemann... :-D

Gratulerer med den lille, Hilde!

jeg er også 24år,har termin med førstemann 22.april... :)

har arrangert tre treff hittil og har møtt en del av jentene,men kan ikke si jeg kjenner noen av de av den grunn...men føler det er flere av de jeg kan tenke meg å bli bedre kjent med ihvertfall...det er litt av grunnen til at jeg pleier å få alle til å føre seg opp på mailingliste som jeg sender ut etter treffet,så kan alle ta kontakt med de de vil liksom... :)

Gratulerer til Hilde,ja!!!!

(og anonym HI: vil du kanskje dele med oss andre hvem nick du er???)

Ikke helt meningen å være anonym nei (HI). Skal se om jeg får til å komme i morgen jeg også. Gruer litt, er litt "skummelt" første gangen, men det går vel bra. Litt redd jeg skal bli litt "gammelkjerring" he,he..da det virker som dere alle er så unge (ikke at det spiller noen rolle da...), men koselig å treffe andre i samme situasjon da:-)

jeg har ikke fått noe inntrykk av at de over 30 som jeg har truffet tidligere er noe mye eldre enn meg mentalt,så det skal nok gå bra... :)

og for all del ikke vær redd for at du ikke kjenner/har truffet noen fra før av,alle jeg har truffet hittil er kjempegreie jenter som er lette å få kontakt med... :)

håper du dukker opp ihvertfall,du kommer IKKE til å angre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...