skalha1t etter3.pp Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 atte babyen min visst de vir en gutt skal heite Nathaniel,men samboer nekter...:(han fikk viljen sin me navnet på vår første.synst eg kan få bestemme litt nå.
Vannmann35 Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Hmm... synes egentlig ingen burde få viljen sin når det gjelder navn - er viktig at dere begge liker det. Uansett, personlig liker jeg ikke Nathaniel spesielt godt - da er Daniel finere.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Daniel er ikke finere. det er kjedelig. ellers er jeg litt enig. man bør bli enige om en slik sak. men hvis du har føyet deg før, så kan du jo alltids prøve deg med det argumentet..
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Jeg vurderte selv Nathaniel en stund, men fant ut at det var litt for feminint. Da er Daniel bedre. Kansje litt kjedelig navn, men... Synes også at i en så viktig avgjørelse som navn på barnet sitt, burde man være enig, og gå for et navn begge liker. Men siden din samboer fikk sin vilje forrige gang, så kan jo du prøve å få din vilje denne gangen ;-)
Synnøve_Solbakken Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Syns dere skal lete til dere finner et begge liker godt. Personlig syns jeg Nathaniel er fælt...
skalha1t etter3.pp Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2008 de e bra smaken er som baken..den er delt:)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Skjønner godt at han nekter Nathaniel.... Dere burde jo finne navn som begge liker da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå