Gå til innhold

Typen har falt for Mille...

Anbefalte innlegg

Hva synes dere egentlig om Mille? Samboeren er veldig begeistret for dette, mens jeg føler liksom at det er litt knapt... Sa til han at det virker som et kallenavn, da fikk jeg til svar at "så Mille-Marie Treschow har bare et kallenavn hun altså...?" Med andre ord ville han ikke høre på det argumentet nei...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136957950-typen-har-falt-for-mille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

men nå heter hun mille-MARIE da, så det er jo et dobbeltnavn!! så det argumentet faller for sin egen urimelighet!

Jeg synes det er fint, men liker Milla bedre, men synes det er litt kallenavn ja, men som dobbeltnavn funker det bedre

;)

Annonse

Som de andre jeg sier:

Mille virker mer som et kallenavn enn et ordentlig navn, Milla derimot forbinder jeg også mer med et jentenavn, det er dessuten i så fall svært få som bruker det som kallenavn, jeg kjenner 5 Camilla/Kamilla'er og ingen har brukt Milla som kallenavn.

Milla er tøft og nydelig, mens Mille blir litt søtt for meg..;-)

Gå for MillA:-D

Jeg synes Mille er fint...kort, søtt og enkelt :)

Fungerer også fint foran masse andrenavn, så da er det eventuelt bare å velge og vrake, dersom dere synes kun Mille er litt kort (noe jeg forsåvidt er enig i).

Tenker ikke på Mille som kallenavn...kallenavn for hva da liksom?

Vet ikke om andre navn en Camille som slutter på -mille, og det er da heller ikke et veldig mye brukt navn.

Milla derimot, ser jeg mer på som en forkortelse for Camilla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...