Gå til innhold

Kiropraktor på kolikkbarn.... Hjalp det dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å høre fra flest mulig her!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her hjalp manuell terapeut veldig, med oppfølging av fysioterapeut.

Skrevet

jeg prøvde ALT, eneste som funket nogenlunde var faktisk kiropraktor...

senere viste det seg at ungen har melkeallergi, jeg tror det kan ha hatt mye å si også. men kan anbefale å prøve kiropraktor, skulle ønske jeg hadde prøvd det mye tidligere. Vet flere andre som også har hatt veldig god hjelp av det. Du kan også prøve babymassasje/fotsoneterapi, vet også det har hjulpet mange.

Skrevet

Nye forskninger viser at kiropraktor ikke hjelper. Men noen syns det hjelper og andre ikke. Det er individuelt. Kiroprakor hjalp ikke på gutten vår men vi hadde god effekt av soneterapi.

Skrevet

Her var det også det eneste som hjalp:o)

Funka kjempe bra!!

Det som er er at mange tror man har kolikkbarn, men så er den faktiske grunnen at det er spenninger i kroppen til barnet som gjør at de får smerter, magen knyters eg dor det danner seg luft mellim ryggvirvlene pga dette.

Så prøv det uansett, for det er det bare en måte å finne ut på:o)

Skrevet

Ja, hjalp her - 3 ganger var vi, og da ble det mye bedre. Hun hadde ikke noen låsninger el i nakke/rygg, bare mye luftsmerter.

Skrevet

Hjalp med jenten vår. 2 ganger var vi, og etter det har hun vært blid som en sol og nå kan jeg spise nesten hva jeg vil, uten å bli bekymret for at hun skal reagere. Det var helt fantastisk å se reaksjonen hennes da hun var hos ham, fra å ligge å krøke seg og lage masse lyder da vi kom inn, til å bli HELT slapp utover i behandlingen. Det var som om en knapp ble slått av, og slik har det vært siden. Fantastisk!!

Skrevet

Manuellterapeut hjalp - hadde låsning i nakke/rygg og det var en helt annen verden etter bare en behandling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...