Gå til innhold

Vi har bestemt navn =) Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det gutt, skal han hete Emrik og blir det jente skal hun hete Aurora. Storebror heter Sondre, så syns det passet ;)

Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting å si på disse navnene - to fine og stødige navn :-)

Skrevet

Aurora er greit, men Emrik har en 'bondeknøl' klang over seg synes jeg.

Siden du spør.

Skrevet

Emrik er veldig uvant for meg, så det måtte jeg hatt litt tid på å venne meg til...

Skrevet

Emrik likte ikke jeg heller.. Men ellers alt bra;)

Skrevet

To flotte navn!

Jeg digger Emrik, det er kjempetøft og nydelig, vurderte det også til snuppa om hun hadde blitt gutt. Aurora er også ganske pent, selv om jeg er litt lei av det nå.

Uansett;- Gratulerer med fine valg;o)

Skrevet

Emrik har jeg ikke hørt før,men jeg syntes det var litt søtt jeg da og litt rampete kanskje;)

Aurora er helt nydelig(Datteren min på 5 år heter det og hun har alltid fått skryt for navnet sitt:)

Skrevet

Elsker begge navnene. Aurora har stått øverst på min liste i maange år, syns det er litt synd at det har blitt så poppis nå. litt redd for at det kan miste litt av glansen..

Emrik er også langt opp på lista mi, da det er et veldig fint og lite brukt navn. kun 30 som heter det i Norge for øyeblikket faktisk! Det eneste jeg har å utsette på navnet for min egen del er at pga at det er så fint, kan det fort bli et veldig populært navn. Tror det er et navn som lett kan spre seg som ild i tørt gress.

Der har du mine tanker rundt navnene. Uansett, veldig fine navn. Vi har nok ganske lik smak :)

Skrevet

Aurora er langt ifra mitt favoritt navn, men det blir finere jo mer jeg "tygger" på det ;-)

Emrik er kjempefint! Noen her sier det er litt "bondeknøl", men jeg er bondefrue selv, kansje derfor jeg liker det? He he.

Skrevet

Takk for alle synspunkter ;)

Emrik er en oppkalling etter den ene bestefaren, som heter Erik, men syns både Erik og Eirik er litt kjedelig.

Aurora er ikke veldig poppis ennå, og valget sto mellom det og Tuva. Sistnevnte var på "Topp 20" fra SSB nå, så det er uaktuelt.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...