Gå til innhold

Emmalunja Edge Duo Combi??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en slik (i sort med sportsunderstell) og er godt fornøyd.

Selv om bagen er en av de største gikk vi fra bag til sportsdel da småen var 4 mnd, fordi vinter-voksi-posen tok så utrolig stor plass oppi der. ..og det har egentlig gått helt greit ettersom det er liggestilling på sportsdelen. For babyer som er født på vinteren varer nok bagen helt til høsten.

Mange hevder at duovogner er store og tunge, men jeg synes den er helt grei å manøvrere med unntak av inne i knøttsmå spesialbutikker, men det gjelder vel egentlig alle vogner unntatt Stokke Explory?

Fire hjul synes jeg også er greit, føles mer stødig enn en trehjuling.

Tok litt tid å bli vant til bremsen, det kan virke som om det er lagt inn IQ-sperre på den. ..noe som er kjekt om en er redd for at fremmede skal løpe avgårde med vognen om du snur ryggen til, det går nemlig ikke så lenge bremsen er på :)

Synd du bor i Oslo, ellers skulle du fått kjøpe min brukte Duo Edge til en gunstig pris ;)

(har nettopp kjøpt elbil og vanlig vogn får egentlig ikke plass i bagasjerommet der. Tips om god paraplytrille som lar det være igjen rom for gymbag og handlepose baki en liten Kewet mottas derfor med takk!)

Hei veg(etari)aner

Takk for langt og supert svar:-) Nå ble jeg enda mer siker på at det er vognen for meg. syns designet også var kjempe fint og ut ifra det jeg har sett og lest virker det som om det er en solid og god vogn. som du også sier er jeg mer begeistret for 4 enn 3 hjul da det sikkert virker stødigere.

Tusen takk for nyttig tips! Jeg har desverre ingen tips om paraplytrille:-(

Helt blank på alt i denne babyverden jeg..hehe

Hilsen meg

Jeg bor i Trondheim og har tenkt å selge den for 1000kr. (2005 mod, brukt til ett barn. Mønsteret i hjulene er slitt bort, så de bør kanskje byttes om vognen skal trilles i mer utfordrende terreng enn på asfalt og kjøpesentergulv. Har sydd igjen et hull i nettingstoffet på siden av kurven under, ellers ser vognen ny ut når den er nyvasket ;)

..men vil ikke selge helt ennå. Må finne en god paraplytrille først.

Jeg har denne vogna i platina. Kjempe fornøyd, men viss jeg kunne forandret en ting ville jeg kanskje tatt et annet understell. Synes det er litt voldsomt. Og den der korg greia som er under ville jeg heller hatt stål og ikke det svarte stoff/netting eller hva det er for noe. Blir jo så skittent viss du går tur i stygt vær og så tar det ned i bakken viss det er snøklumper eller annet. Tror stålunderstellet er litt høyere opp. Men det er jo ikke såå viktig da.. er ellers en super vogn:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...