Gå til innhold

Hei alle sammen:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så et innlegg fra Tryne inne på bligravid, der hun tipset om denne siden..Måtte inn å kikke, og her tror jeg der er mye å lære!! Mange reflekterte, fornuftige mennesker her ser jeg:-)

Jeg kan vel egentlig ikke kalle meg for sliter, men begynner å føle meg som en etter at mensen kommer mnd etter mnd til min store fortvilelse. Ekstra vondt er det nok siden jeg egentlig skulle hatt en liten baby nå..Mistet i MA i august, var da 19 uker på vei, men fosteret hadde vært dødt i mange uker. Legene estimerte fosteret til 12+3, men det må ha vært over 14 uker siden jeg hørte hjertelyden hos fastlegen på den tiden. Når det har vært dødt lenge så faller det ofte litt sammen, så JM og legene mente at det var derfor..Dette ble oppdaget på ordinær ul, verste dag i mitt liv..Ble satt igang dagen etterpå og fødte fosteret ut, slapp utskrapning.

Har en sønn på 2,5 år som ble til på første forsøk, og det ble også denne jeg mistet..men denne gangen er det vanskeligere..og vi smører oss med tålmodighet..Kjenner faktisk jeg er litt mer "laidback" nå etter terminen min er passert..føltes veldig viktig å få ny spire i magen til den grufulle dagen skulle komme, men slik ble det ikke..

Har til nå brukt el-tester, og tempet en mnd, men forrige pp tenkte jeg at jeg skulle prøve å slappe litt av..Kuttet ut el-tester og temperaturmåler, men brukte annenhverdag metoden selv om:-) TR kom så nå er jeg i min 6 pp..Har på følelsen at dette kommer til å ta tid denne gangen..

Lykke til alle sammen!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann, velkommen inn hit. her er det mange fantastiske mennesker ja. Jeg vil som du selv sier kategorisere dg som sliter. Det du har vert gjennom kan ikke har vert lett i det hele tatt. Å miste ett barn som man har hatt i magen er ikke lett, man knytter seg ofte tidlig til den lille.

Ønsker dg masse lykke til, må oppholdet ditt her bli kort

Skrevet

Takk for det, håper IVF gjør susen for deg og at vi sammen kan gå inn på 1.trimester:-)

Skrevet

ja, det hadde vert kjekkt det:) satser på en liten babyboom her snart:)

Skrevet

Velkommen inn hit :-) Håper du ikke blir her lenge ja. Trist å lese at du hadde mistet, og så sent... må ha vært en forferdelig opplevelse! Jeg har selv mista 3, men de var tidlige. den seneste var 7+6.

Klemmer!

Skrevet

Hei kirsty:-)

Ja, det er vondt å miste uansett hvor langt en er på vei. Ser du har strevd lenge...håper at det blir din tur snart!!

Mange klemmer til deg også:-)

Skrevet

Heisann,

Det var fryktelig synd å høre hvordan du har mistet den lille babyen når du trodde alt var i sin skjønneste orden. Føler med deg!!

Jeg har prøvd i omtrent et år nå uten å lykkes og synes jo det er leit, men når du forteller om å miste så langt ute i svangerskapet kjenner jeg at det jo må være mye verre.

Ønsker deg lykke til med unnfangelse av ny baby, og i mellomtiden er du mer enn velkommen til å skravle med oss her inne! Håper det blir en snarvisitt, det er alltid veldig godt å høre om graviditeter hos de som har slitt lenge eller mistet - særlig om de har gått et stykke uti.

Skrevet

Hei lioness:-)

Ja, det var fryktelig tøft å miste på den måten. Sluttet riktignok å vokse rundt uke 14, men tenkte ikke så mye over det siden jeg nettopp hadde hørt hjertelyd hos legen, var veldig fysisk aktiv også i forhold til mitt første svangerskap så trodde det var derfor vekten var så stabil. Følte jeg kjente liv også helt frem til ultralyden, det var ikke mye, men følte jeg kjente litt av og til..merkelig. Jeg ble veldig skuffet over kroppen min som ikke gav meg et lite signal på at noe var galt ..ingen smerter, ikke en dråpe blod..

Tror det er like tøft å prøve i lengre tid uten å lykkes, det er et tap over noe som kunne vært det også..og så er det sikkert mange bekymringer rundt dette om en kanskje aldri vil få det til å klaffe..

Min mann er veldig bekymret for at vi ikke skal få det til igjen, han er veldig glad i barn og vil helst ha et helt fotball lag, men jeg tenker at det holder med to:-)

Håper det klaffer snart for deg også!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...