Gå til innhold

dere som er noen resere på nettet og handler via utlandet..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://stores.ebay.de/baby-direkt_Babyzubehor_W0QQcolZ4QQdirZ1QQfsubZ9QQftidZ2QQpZ5QQtZkm

Denne siden har mye babyutstyr.

Når du handler fra utlandet lønner det seg å kjøpe mye på en gang, ikke en og en ting. Vet du om flere som skal ha kan dere gå sammen om en bestilling. Husk at du må adde til moms i tillegg.

Toll tror jeg er unnlatt på babyutstyr om jeg ikke tar helt feil..

Dette er sikkert ikke den billigste siden, da det er en stor jungel å finne de beste butikkene. Men denne har alt fra gasskluter til møbler og vogner. Så det meste du trenger kan du få tak i her!

Lykk til!

Ørneredet: har du selv bestilt herfra? det var denne siden jeg selv tenkte på.. men problemet mitt er at jeg ikke kan så mye tysk og har derfor problemer med og skjønne alt som står her..

sender dem til norge?

hvor mye må man bet i moms?

Momsen er jo på 25%

Nei, har ikkebestillt enda, men skal bestille, pose som du tenkte på og en god del annet småutstyr.

Vet ikke om jeg kommer til å bruke denne, eller finner en annen til da.

Bruk Clue (ordbok) så forstår du nok det meste etterhvert. Evt be noen som kan om å hjelpe deg. Men som sagt, det er en stor jungel, hør om noen svarer her som allerede har bestillt, så kan det være du får tips om en enda bedre side og!

De sender det meste til Norge, om ikke står det under prisen at de kun levere i tyskland eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...