Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Hadde 2 egg på frys, og ingen klarte seg, er så lei meg nå. Skal igang med 3 forsøket, visst jeg orker flere....
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Dette var kjempe trist Loop. forstår godt at du er kjempe skuffet. i realiteten så betyr det ekstra påkjenning for din del. jeg håper at du snart orker å gå i gang med siste forsøk og at dere nå lykkes. Stor klem til dg
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2008 Tusen takk Tryne! Livet er ikke rettferdig i det hele tatt!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 nei, det er desverre ikke det. Det er ikke godt å tenke på alle foreldrer i dag som får barn de aldri skulle hatt, mens det sitter folk som har fantastiske evner til å kunne blir foreldre, men de får det berre ikke til. det er ikke godt med alle disse nedturene, for det er faktisk mange flere nedturer enn det er oppturer. det er trist, men det er sannheten. jeg håper du er en av de som lykkes nå, hold det til de prosentene som faktisk klarer det, for det er flere av de;)
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2008 Takk for støttende ord Tryne, hjelper litt å få litt trøst. Får prøve det siste forsøk, så vet jeg ikke hva som skjer etterpå visst det ikke går... Masse lykke til til deg da, spennende! :-)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 litt støtte trengs i slike tider, man får det jo ikke fra den elelrs ande befolkningen for de vet jo hva det går i. Ta en ting av gangen, ikke tenk på hva som skjer etterpå, nå tar du forsøket som er i vente. de andre tingene kan du ta etterpå Tror du har nok i hode om ikke du skal tenke langsiktig også. ja, nå håper vi at vi lykkes, lykkes ikke vi på disse 3 forsøkene så blir det ikke noe mer. Vi blir aldri godkjennt i det offentlige pga problemet mitt, å vi har ikke råd til mer enn 3 forsøk i det private. Får vi en liten en nå så gir vi soss, da er vi fornøyd
Søskenhåp adopterer Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Kan trøste deg med at jeg lyktes på 3 og siste forsøk forrige runde, og det resulterte i den nydelige gutten jeg har hjemme nå. Skal i gang med frys (har 5 egg) for første gang nå etter 1 søskenforsøk - mai tenker jeg det blir, er og veldig spent på om egga overlever. Du må ikke gi opp ennå.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Hei vennen!! Som jeg sa på sms så kan det like gjerne klaffe på siste forsøk som på første. Håper så kjempe masse at det gir bedre uttelling påneste forsøk,så jo lovende ut med god kvalitet på eggene,er noe å ta med seg hvertfall... Skjønner at du ikke er så optimistisk nå! Klem fra meg
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 Å nei! Sender en stor trøsteklem! Vet ikke hva jeg skal si, så jeg gir deg heller en god klem og krysser fingrene for at alle gode ting er 3!
74skytte Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 Uff, så kjedelig. Man er så innstilt på å bli ruger, også skjærer det seg. Urettferdig! Sender deg en stor trøsteklem!
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 26. februar 2008 Tusen takk alle sammen for støttende ord! Det hjelper masse!!!! Er litt mer optimist nå, og jeg hadde jo superbra egg sist, så jeg får prøve å tenke på det. Klemmer til dere alle! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå