Milla-baby Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Gutten min er straks 6 mnd. Han syns det er veldig stas å drikke vann. Drikker foløbig fra tåteflaske,men har lyst å beg.med tutekopp. Noen som kan anbefale en god tutekopp å starte med?eller er det liten forskjell?
*smula* Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Vi bruker Avent sin tutekopp. Den har en ventil som gjør at vannet ikke renner ut, men babyen må suge så det kommer vann. Mini skjønte ikke helt det at han måtte suge først, så vi tok vekk ventilen og da skjønte han at det var namnam vann i koppen. Nå har vi satt på ventilen igjen (den gjør at det ikke renner ut av seg selv) og han suger som bare det.
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Vi bruker også Avent og er veldig fornøyde.
Poteto Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 avent sin er veldig god. er godt håndtak, ikke så stor, lekker ikke og stilige farger på.. og er lett å få tak i, selges på alle matvarebutikker.
~La luna~ Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Vi bruker også Avent sin, i tillegg til den fra tupperware. Kjempe fornøyd m sistnevnte også.
Snupi27 Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 jeg brukte avent sin tutekopp på begynnelsen. men jenta mi skjønte ikke hvordan hun skulle suge fra den så jeg måtte ta ut dryppsikringa så det ble bare søl fant nuk tutekopp og er kjempefornøyd. det er ikke dryppsikring på den men den lekker heller ikke. den klarte hun oxo å suge på fordi det er gummitut på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå