Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter !

I dag tok jeg sprøyte nr.2. Jeg kjenner ikke noe særlig på kroppen. Har dose på 112. Er det kanskje for tidlig å kjenner noe eller har jeg bare en liten dosering?

Alle her beskriver forskjellige symptomer. Er det noen her som har ikke syptomer?

Takk for deres oppfatning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Jeg hadde heller ingen bivirkninger når jeg gikk på sprøytene. Hadde litt når jeg gikk på nesespray, men det gikk kjapt over. Men sprøytene bare satte jeg og så var det å vente til neste dag. Hadde ingenting, så det tror jeg ikke har noen betydning. Jeg var bare glad for det, så slapp jeg det styret med bivirkninger også. Hadde dose på 115.

Masse lykke til, håper alt går bra for dere.

Skrevet

Hei.

Takk for svaret. Nå ble jeg roligere men ikke så mye...he he. Vår tur nærmer seg (vi reiser til Nordica ca 5.mars for 1. forsøk) og jeg kan ikke tenke på noe annet. Uff...

Hvordan har du det med dette ?

Skrevet

Hei, har dose paa 112 (Gonal, vet ikke hva du har jeg) er paa stikkedag 13 med dette naa.. Og egentlig ingen bivirkninger av de i det hele tatt..Mulig jeg har vaert veldig heldig i forhold til mange.

Fikk noen bivirkninger av Suprekuren, men ingen plagsomme eller serioese..

Skrevet

Hei Blanka!

Jeg starter spray første gang den 7.mars er såå spent ! hvordan har du det? min dose sprøyte er 150... innsetting i april, åå det er vanskelig å tenke på noe annet. Prøver å koble ut med jobbing og masse annet ;) Tror også jeg ønsker meg en uke sykmelding etter innsetting, det er vel verdt det.

Skrevet

Hei Bella

Jeg kjenner at du er veldig spent. Jeg kunne ikke tenkt på noe annet at jeg skal begynne med sprøyter. Nå er jeg på sprøytedag 3 og kan ikke vente på den selve behandlig på klinikken.

Er litt oppblåst i magen men ikke noe særlig. Skal du også ha nesespray? Vi fikk bare 12 dager medisinering og rett etterpå IVF/ICSI. Jeg trur det skal bli rund 6.mars. Når føler jeg meg som ei høne...bare produsere mange egg...he he.

Hvordan har du det? Er dette din første behandling og hvor tilhører du, Norge eller utlandet?

Kjekt å høre fra deg.

Masse lykke til og kortere dager til innsetting !!!

Skrevet

Jeg skal også begynne på spray den 7 mars. Min dose på sprøyten er på 225 IE.

Ivf skjer i begynnelsen/midten av april :)

Gleder meg vanvittig, men tenker også på at det kan gå galt. Tør liksom ikke å glede meg for mye...

Håper jeg får sykemelding en uke også, da jeg jobber vel 100 % som renholder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...