Gå til innhold

Treff for vår/sommer mammaer på 7-sanser Eiksmarka?

Anbefalte innlegg

Hei!

Ser det skal være BIM-treff i Sandvika den 27.februar. Det passer desverre ikke på ettermiddagen for meg den dagen.

Men det har tidligere vært interesse for et treff på 7-sanser på Eiksmarka for de som bor i området.

Er det fler som har muligheten for formiddagstreff på onsdager? Evt, er det fremdeles interessse for BIM-treff på Eiksmarka, så kom gjerne med forslag til møte. Vi kan jo også ta det etter påske hvis det passer best.

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg blir gjerne med på et treff på 7-sanser, enten det er på formiddagen eller kveldstid! Det passer desverre ikke de to førstkommende onsdager, men f.eks. ons 12.3. Ellers kan vi jo avtale en annen formiddag!

• 2 uker senere...

Hei!

Ser ikke ut til at det var så mange fler som hadde tid denne dagen.

Jeg skal uansett være hjemme den dagen, så jeg tar meg nok en tur på 7 sanser kl 12 etter besøk hos Jordmor på Bekkestua.

Ses da M@mm@nt1på 2?

Mvh

Hei igjen M@mm@nt1på 2.

Må desverre hente tidlig i barnehagen i morgen pga sykdom på avdelingen. Blir derfor vanskelig å få til treff på 7 sanser. Beklager kort varsel.

Håper vi kan prøve igjen senere. Jeg er hjemme ca èn gang i uken (stortsett onsdager) på dagtid, jobber ellers.

Snakkes senere håper jeg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...