Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Gutten min er drøye 10 mnd og sover ganske bra om natten. Men han blir så fort på dagtid gjennom hele dagen. Han er trøtt etter kun 1-2 timer oppe. Han blir da selvsagt veldig sutrete. Må legge til at han sover lite på dagen max 1/2 time 2 ganger. Han har vansker med å sove når vi ikke er hjemme eller rytmen blir endret noe. Syns det er litt merkelig at han blir sååå fort trøtt, eller er det vanlig???
Mamma Mirabell Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Min er 9 mnd og sover etter ett par timer oppe.. Syns ikke det virker uvanlig??? Men hvorfor sover han så lite vist han er så trøtt?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Han sover etter et par timer oppe han og, men han er sånn resten av dagen også og det er det jeg synes er litt rart..... Hvorfor han sover så lite? Hadde jeg bare vist hvorfor så hadde mye vært gjort. Men det vet jeg dessverre ikke og det er håpløst å få han til å sove mer. VI har prøvd alt..........
Mamma Mirabell Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 ok. Trodde kanskje du "holdt" han oppe for at han ikke skulle sove så mye.. Liker han at dere triller tur da? Vist mini skal sove lenge her MÅ vi trille tur eller sove ute i vogna
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Dessverre så har han aldri likt seg i vogna og får dessverre ikke sove noe mer der. Men har egentlig vent meg til at han sover lite. Kan jo skjønne at han blir trøtt, men når han ikke får sove mer så vet ikke jeg............. Men han har alltid vært urolig og sovet lite.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 HI her igjen. Hvorfor skulle jeg holde han opp da? Måtte bare spørre........
aa11bb22 Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Slik er det med jenta mi også. Hun er 10 mnd. Men hun sover mye i løpet av døgnet. Ca. 13-14 t. om natta og to ganger to timer om dagen. Hun klarer ikke å være våken mer enn ca. 2 timer før hun blir trøtt og sutrete. Da er det bare å legge henne i vogna, så sover hun. Så hun trenger det visst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå