Augustas Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Hei, skal til Carribean med dattera på 14 mnd, og tenker på å anskaffe UV- Trekk. Noen som har prøvd slikt og vet hvor det kan kjøpes? Takker for svar!!
LegallyBlond Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Har bare prøvd det i norsk sommervarme, så blir ikke helt det samme =) VAr litt redd for at det skulle bli for tett, men det ble det ikke. Sola slipper jo ikke gjennom, mulig det gjør at vogna blir litt kjøligere enn om man ikke hadde hatt trekket, men jeg målte ikke temperatur med og uten... Det viktigste var uansett at ungene kunne sove godt uten å få solsteiken på seg, for det må være utrolig ubehagelig. Gjør det også litt mørkere i vogna. VAr ikke i tvil om at jeg skulle ha med uv-nett da jeg kjøpte ny vogn nå da vi ventet nr. 2. Hvor du får kjøpt det kommer jo an på hvilket merke vognen din er
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Vi har OTH og har det UV-trekket som hører til vogna. Helt genialt. Det er netting som gjør at det blir luftig inne i vogna selv om det er varmt. Og samtidig så kan barnet se ut på omgivelsene. OTH'en sin kalesje er litt kort slik at det kommer fort sol inn og trekket har en kant som forlenger kalesjen på en måte. Vi har brukt trekket masse på sommeren.
Augustas Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2008 Vi skal bruke eb Carena paraply trille på turen ellers så har vi Qiunny 3xl spirit. Noen son vet hvilket trekk som kan fungere til disse vognene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå