Gå til innhold

Hvordan ser magen deres ut nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1år siden fødsel og magen min er så fæl.

Akkurat ved trusestrikken har jeg et innhugg i magen. Er dette vanlig?

Hadde keisersnitt om det har noe å si.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt slappere enn før, men helt greit flat. Litt mer dissent, liksom ;o)

Skrevet

Har alltid hatt flat, stram mage......-men nå etter 2 fødsler er den myk, slapp og deigete med en stor pølse nederst :( Skikkelig misfornøyd, men håper den vil bli noe stammere med trening og litt mer vektreduksjon....

Skrevet

det er ikke uvanlig med overheng ved arret etter ks.

jeg fødte vaginalt og har en flott mage fortsatt. 23 mnd siden fødselen :)

Skrevet

Den er helt ok. Omtrent som før. 17 mnd siden fødsel.

Skrevet

Veldig stram, men litt stor å rund med tanke på at det kommer enda ett knøtt om 13 uker;)

Skrevet

1 år siden fødsel, og den er ikke fin nei. Men den blir vel gradvis bedre håper jeg. Henger liksom litt over buksa. Og det gjorde den aldri før, for å si det sånn.

Skrevet

litt slapp, men blir bare strammere og flatere jo mer jeg trener:) 3,5 måned. sidenfødsel... men er HELT full av strekkmerker :'( helt ødelagt, kan aldri gå i bikini igjen.... asj!!!

Skrevet

stor og rund..;) er 7 mnd på vei med nr to..;)

Skrevet

MIn er ganske slapp, men det er nok pga manglende trening asså. Før jeg ble gravid hadde jeg helt stram, fin mage...men da trenet jeg også regelmessig. Så håper jeg kommer igang med det snart igjen!!

Men huden ser også no slapp ut da, så håper den strammer seg bittelitt etterhvert...hmmm....

Skrevet

Rund og stor.. utrolig mye fett der enda.. huff huff.. sykler som bare det da...

Skrevet

Stram, stor og rund. Føler meg som en bowlingkule. Kanskje ikke så rart siden det skal komme en til om ca 13 uker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...